sämst..

Ja, jag vet att jag är den sämsta bloggaren just nu! Tycker själv det är ur trist att gå in på en blogg där samma inlägg legat i 2 dagar! MEN, shit vad hektiskt mitt liv är just nu.. Jobb, rep, jobb, rep...
Har som vanligt inte varit hemma en enda kväll från söndag tills idag.. Å snart bär det iväg igen, nämligen på julkonsert där jag och Emil ska sjunga tillsammans med en kör..
Mina ögon vill inget annat än att få vila å blunda lite grann, men de får jag göra i nästa liv..
Jag vet ju iaf att jag lever :)
Alla klappar är klara, och de sista stöket innan familjen kommer ska göras imorn.. Men de känns lugnt..


PÅ VÄG TILL KYRKAN:
image580

♥ Topp nyinköpt från Cubus (ja faktiskt!)
♥ Jeans H&M
♥ Stövlar från Scorett

(jag jag vet att min utväxt är giganstisk!! Ska ta mig tid till de ngn dag med..)

Kommentarer
Postat av: amanda

hihi. e inte det den jag har i brunt? :) Ses ikväll! Ska bli mysigt. Pussokram

2007-12-19 @ 16:11:01
URL: http://www.amandasigfridssons.blogg.se
Postat av: Maria

Vad fi du är på bilden :) o gillar kläderna... Jag e nog inte heller världens bästa bloggare

2007-12-19 @ 17:30:45
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Sarah

Hur mår Ängla?

2007-12-19 @ 17:42:57
Postat av: Jossan

Utväxt ja det e jobbigt ! Men såå farlig var den inte ! Jag tröttnade igår på att bleka o färgade mitt hår brunt istället, har fortfarande inte bestämt om jag e nöjd ... har mer färg i nu *S* !

2007-12-19 @ 17:52:46
URL: http://www.trollmamma.wordpress.com
Postat av: zara

Sarah: Ängla är pigg igen, inget långvarigt. Tack för att du frågade :)

2007-12-19 @ 22:10:31
Postat av: Sarah

Härligt att höra, dessa förkylningstider är ju bara pest :-( skönt det gick över snabbt.

2007-12-19 @ 22:26:16
Postat av: Zandra

Jag är fan ännu sämre på att blogga just nu, känns att jag tappat sugen lite nu, men jag ska försöka ta mig i kragen... kraaam :)

2007-12-19 @ 22:30:57
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Carina Persson

Vad fin du är på bilden,Zara. Och du, du är VERKLIGEN INTE världens sämsta bloggare, för det priset vinner jag. Sorry! Jag tror inte att det är någon som ens orkar gå in i min blogg nu.Du tycker att du är sämst för att du inte bloggat på 2 dygn.Kolla mig då. Har inte bloggat sen typ 1839.

Ang. det där som jag skulle maila om, så ber jag om ursäkt att jag inte gjort det än.Har ej haft ork.Men jag gör det idag, någon gång under kvällen.

Kram

Carina

2007-12-20 @ 17:08:16
URL: http://carina69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0