1982-07-12

                                                            image195

 Då var man helt plötsligt 25 år! För varje år går de fortare å fortare.. Åldersnoja? Nej faktiskt inte.. Jag har ju de jag vill ha, sambo, barn,familj & vänner... Hade mamma varit här nu hade man hört " Jag tänk för 25 år sedan, ja minns de som igår" ( för de säger hon varje år den 12 juli).

Morgonen började med att ja fick peta på Emil 2 ggr å säga "Jag måste gå upp snart" :)
Tillslut gick han upp å sjöng, gulle!
Fick ett paket med ett innehöll ja velat ha väldigt länge: En digitalkamera! Liten svart super chick! Å jag tror de är en bra variant... Äntligen lite finare å bättre bilder här på bloggen :)

återkommer med lite fina bilder å mer info om min dag senare!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stort grattis från hela familjen Bergström.Hoppas du får en fin dag,och att det slutar regna.
Kramar Camilla o familjen

2007-07-12 @ 09:48:34
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: Morbror

GRATTIS PÅ 25-ÅRS DAGEN!
Jag minns för 25 år sedan den 12 juli. Din mamma låg på KSS, själv var jag med grabbarna och festade på Kapsyluddens campingplats i Borgholm på Öland. På den tiden hade man inte uppfunnit mobilen utan jag fick springa till en sedvanlig telefonkiosk på torget varje 1/2 timma. Det blev inte många öl eller ännu mindre festande den kvällen. Jag var ju bara 22 ´å kunde inte gå ut med grabbarna. Den dagen glömmer jag aldrig.
Hoppas du får en trevlig kväll.
Kram
JS
Många kramar

2007-07-12 @ 09:51:32
Postat av: linn syster ;D

grattis systrami :D hoppas du får en trevlig födelsedag idag :D .. har pratat med oscar idaghan ska åkatill dig säger han (AA)
.. älsar dig

2007-07-12 @ 12:02:45
Postat av: Zandra

Grattis! och många kramar på födelsedagen =)/Zandra & Linda

2007-07-12 @ 12:04:41
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Mamma

Grattis på den stora dagen minns den mycket väl. blev så lycklig över att ha fått dig. du har bara varit glädje för mig (förutom i tonnåren). Älskar dig jätte mycket hoppas du får en härlig dag,trots att du jobbar....

2007-07-12 @ 12:17:36
Postat av: Sanna

Grattis Älskade Zara "syrran" !!!!
Hoppas din 25dag är underbar och att tjej festen blir lyckad.
ps hoppas du njuter av min och Tobias present på Spat med en klassisk massage (rygg, nacke) .
En 25 årig schlagermamma måste även ta det lugnt i bland.. spa bara för dig!!
Älskar dig!!!!!!

2007-07-12 @ 15:12:57
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Natalie

Grattis från oss! :-)

2007-07-12 @ 18:39:42
URL: http://nazeeya.blogg.se
Postat av: zara

tusen tusen tack alla!!

2007-07-13 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0