ångest

Något ja skulle skrivit med i mitt förra inlägg är att jag har panikångest! Sjukdomen flög över mig när jag var 16 år som ett brev på posten! Visst är jag fri från den idag, med hjälp av mediciner och en jävla massa jädra annama!
Men ångesten kan komma smygande lite då&då, och just idag är de en sån dag. Jag vet att den förmodligen är borta imorn, men de är så trist när den kommer iaf. Tror att ja kommer få leva med en liten dos av ångest hela mitt liv, å ja har accepterat de. Men just dagar som dessa är de tufft, allt känns trist och meningslöst!
Jag hoppas att ja imorn vaknar upp å är glada pigga Zara igen (vilket ja tror att ja kommer göra!)
Så ikväll blir de lite allsång och sedan nya Beck som vi hyrt! Mys pys e den bästa medicinen!

image162     image163

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Caro B

Krya å dej vännen! Du vet att du kan ringa anytime...Kram

2007-07-03 @ 21:07:43
Postat av: Zandra

Zara vännen!
Hur är det idag? var beck bra?
Hur har det blivit med era foton?
Jag hoppas få se er snart igen, saknar er så!
Kraaaaaaaam!

2007-07-04 @ 20:35:59
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Olle

Usch. Jag har bara sett en människa få panikångest en gång, och hon blev som en helt annan person. Man kände knappt igen henne. Men din attack verkar ha gått över nu?

2007-07-04 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0