dagens,typ...

Morgon: Gick upp, duschade, sminkade mig, tog på mig kjol & top och smycke ja gjort själv.
                Fixa frulle till Pinglan å mig själv. Tjatade upp Emil.

Förmiddag: Lämnade av Ängla hos Milo som skulle vara barnvakt under dagen.
                      Emil körde mig till jobbet. Lämnade tillbaka lite kläder. Tog en kaffe.
                      Stämplade in.

Eftermiddag: 30 min lunch-paj blev de idag. Tyvärr trillade ja dit på en aracsboll.
                          Jobbade som tusan bland alla kunder!

Kväll:             Emil hämtade mig! Vi körde å hämtade Ängla. Fixade varmamackor.
                       Strök all tvätt. Stoppade in en ny tvätt i maskinen. Plockat undan. Fixat
                       med lekar till mi  fest.

Nu:                  ska ja njuta av min sista kväll som ungdom, fyller ju tant imorn :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det låter som mina dagar..hit o dit, fixa o trixa..hela tiden! Sånt e livet.... :)

2007-07-11 @ 22:19:17
Postat av: Mamma

Hej helt fel, tant blir man när man fyller tretti några år kvar.De var inget att ha i Mariestad olika gånger sägs det,hoppas du får en bra dag i morgon.hälsa till Pling från mig..puss

2007-07-11 @ 22:20:19
Postat av: Olle

Tant redan vid 25? Lilla Barn... ;-)
Ha en bra födelsedag!
Nu tar jag semester på riktigt. Inget jobb, ingen musik, inte ens några ungar som tjatar och bråkar, bara jag och min älskling i vår båt på en Norsk fjord. Och om det regnar har vi en hytt man kan gå in i.

2007-07-11 @ 22:27:14
Postat av: Camilla

*L*...Ja du när man så ung som du,det var länge sen.Tant är väl snarare i min ålder,37 i augusti.Det du!*L*
Kram Camilla

2007-07-11 @ 22:50:45
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: zara

ja känner mig faktiskt inte som en tant än :)

2007-07-11 @ 23:06:23
Postat av: Fanny!

grattis på födelsedagen, hoppas att du får en bra dito! =) för du fyller väl idag? 12:e?

2007-07-12 @ 08:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0