en liten lista...

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja absolut
2. Har du sett din bästa vän gråta?
självklart, annars e man inte bästa vänner
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ad droppar
4. Vad åt du senast?
äter just nu grill chips
5. Har du fått någon komplimang idag?

att ja va fin i håret av en ung liten sångfågel

6. Har du varit med i en rättegång?
Ja, fick vittna mot en snattare som tog cometic på jobbet
7. Är du polare med grannarna?
Med alla utom en!
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska
9. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
från flyplatsen å hem
10. Har du däckat/spytt för att du druckit?
ngn gång i min ungdom
11. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej, varför skulle jag?
12. Suger det här?
tycker sånt här e ganska skoj
13. Har du varit på stranden?
ja i spanien
14. Minns du dina/din musiklärares namn?
Pierre, Kent, Lars, Victoria, Sture och den bästa som fick mig att börja sjunga på allvar TERJE
15. Hur bra är din syn?
super
16. Har du varit på en fest?
Ja annars hade de varit sorgligt
17. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
skulle aldrig komma på tanken
18. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syster?
 Henne är du jävligt rädd om
19. Har du varit utomlands?
o ja
20. Har du sett din bästa vän naken?
Ja
21. Vad skulle dina föräldrar säga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
de va ett tag sedan man gick i plugget, men utegångsförbud om ja känner mamma rätt
22. Var gör dina syskon just nu?
Jag tror LINN: är sjuk (feber), DANIEL: Gått å lagt sig NATTIS: Kollar på tv
23. Vad var den senaste drömmen som du minns?
minns inte nu
24. Vem ringde dig senast?
Carina
25. Vilken tid gick du upp imorse?
kl 7:30
26. Vad står det i det fjärde SMS:et i din inkorg?
Det blev en liten tjej!.... sms från en vän som blivit pappa! :)
30. Vad finns i din bakficka?
nyss ett läppglans som ja la ut
31. Har du färglinser?
Nej har haft bruna
32. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov
33. Vad är det det först du gör på morgonen?
tar en prilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0