ja blir tokig!

Jag blir verkligen tokig på allt underbart snyggt
som trillar in på jobbet!
Har inte råd å har sagt till mig själv att inte handla mer.
Detta är ju visserligen höstkläder, men ändå!
Jag vet att ja har mycket kläder, men vill ändå ha
dom där god bitarna!
Jag an verkligen inte bara se dom glida ur mina händer!
Ngn med samma problem?

Nu har ja å Maggie kollat på "Underbara älskade".
En tänkvärd film om att man ska ta till vara på dagen, varandra
och inte ta ngn för givet!


Allt för mig idag!


Kommentarer
Postat av: Olle

Min fru shoppade loss på bl.a. H&M idag, vet inte om ni träffades. Hon brände typ 2-3000 på en eftermiddag. Men det var ett tag sen hon storhandlade senast och hon behöver verkligen nåt nytt nu när magen växer alltmer. Jag själv strosade runt och kollade stan, hälsade bland annat på i Paulas nya cafe på Capelli. Lite udda kombination med hårsalong och cafeteria, men egentligen är det ju genialiskt. Då kan man ju fika medan man väntar på sin tur. Lite förvånande dock att dom fick tillstånd överhuvudtaget, det kan ju bli mat-os i håret och hår i maten. Men hon sa att det var inga problem.
Jag har spenderat minst en timme ikväll på att svabba regnvatten från källargolvet, roligare "Tennbröllop" kan man ju ha. Och om två timmar kommer golvet att vara fullt med vatten igen, så mer skitjobb blir det. Tur att Anna somnar tidigt så att hon kan ta morgonpasset. Annars kommer det att bli total översvämning.
Verkar dock som om regnet slutade lagom till Emils gig på Killebom, hoppas det gick bra. Är han med på Drill och Drull i Kristianstad på söndag också?
Jag tror vi struntar i att spela in nåt radioprat före Singing Catwalk, jag orkar inte bära portastudio och mickstativ flera hundra meter genom stan i ösregnet. Men radion kunde inte ta emot oss förrän onsdag morgon, så om jag kan komma hem till er och spela på in något på måndag eller tisdag så går ju det också? Jag kan alla tider utom måndag 18-21.
Urk vad jag hatar vädret, om det inte blir bättre snart så funderar jag på att ta ut alla mina sparpengar, koppla båten på trailer bakom bilen och köra ner till Kroatien. Lite roligare än Blekinge skärgård, men bensinen svider förstås i plånboken.
Hoppas du står ut med mitt pladder :)

2007-07-05 @ 22:44:44
Postat av: Zandra

Det är vekligen underbart att få köpa nya saker att hänga in i sin garderob, tro mig jag vet verkligen hur det känns! Å ja filmen är verkligen gripande!

2007-07-06 @ 00:53:13
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Ellinor

Ja ush h&m får ju in sjukt mycket snyggt! Lätt att man "råkar" glida in på vägen hem från jobbet..

2007-07-06 @ 08:16:56
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: sanna

Underbara älskade är en jättebra film=)
det finns mycket att säga om den.. men jag skippar att skriva en novell ;)

2007-07-06 @ 09:24:48
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag köper också hela tiden, finns ingen hejd på mig. Jag handlar till och med när jag inte har några pengar.. sjukt dumt men gud så underbart!

2007-07-06 @ 15:24:38
URL: http://omtalad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0