kusin träff!

rHar sovit hosbrorsan i natt, inte konstigt att ja e trött idag.. Deras son Oscar vaknar som ja säkert sagt  inna vaknar tidigt tidigt! Tioi i sju öppnade han vår dörr å sa "gå upp nu, gå up nu!". Sedan va de lek,bråk,lek,bråk om vartannat :)

Puh, morsan kom sedan å vi åkte in till stan (skövde). Inte de bästa att släppa oss tilsammans, vi är nämligen shopoholics båda två!

image239
(så söta när dom e sams!)

Som sagt, inne i stan med en trött 3 åring=ingen hit! (hon är en sjusvare i valiga fall!)

Så vad gjorde hon:
* Skrek att hon skulle åka hem till Linn
* Provade ett par gräsliga skor som hon bestämt skulle ha (fick hon ej)
* Smet
*Skrek efter glass
*Krälade på kullersten
*klädde av sig tröjan på bussen hem pga av en droppe vatten!

Skönt att vara hemma, å hon sover redan sött :)

Fick lite shoppat iaf:


Randig skjorta Gina Tricot 49:- REA
Grå glansig topp Gina Tricot

Svart glansig (mkt glans ja vet) klänning!
SÅ SNYGGT FALL!


T-shirt till min Emil
(hoppas du gillar den darling?)


super snygga höstskor til lil pluttan Ängla


Köpte inte denna idag, men gillar den starkt å de är ett kap. 149:- REA Vero Moda

Har en liten fråga tll ala blogg vänner.. Eftersom ja jobbar i butik och ser hur handeln har förändrats. Folk handlar hiskelit mkt mer nu än tex bara jämfört med förra året. För mig har de blivit naturligt att minst handla 4 nya tröjor per månad (kanske mer vissa månader). Vet att man egentligen inte behöver så mkt kläder, men ja kan inte låta bli. Handlar ni lika mycket eller kanske (hoppas :) ) mer?

Kommentarer
Postat av: Carro

Här har du en till!! Tror inte ja skulle få ut nån lön om jag åxå jobbade med det. Handlar för åtskilliga tusen säkert vissa månader!! Hemskt egentligen men det går inte att sluta, man bara MÅSTE ha den där toppen ex...Du e alltså i gott sällskap! Kram

2007-07-26 @ 22:07:47
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: Ellinor

Åh heta skor :)

2007-07-26 @ 22:14:00
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är duktig som i varje fall handlar till dig....mitt shopoholic problem handlar om att handla till Tilde. Lite svårare att hitta klipp till mig tycker jag som är en aning större än er....annars hade jag nog också shoppat om börsen hade tillåtigt. Ha det skönt hos mor din. Tilde ville leka med Ängla idag! Kram Maggie

2007-07-27 @ 08:01:14
Postat av: Sandra

Ja trötta barn är ingen hit. Franförallt inte när man ska handla.

2007-07-27 @ 08:14:58
URL: http://omtalad.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag e nog ännu fast i köpa Novakläderdjungeln. Jag tänker att jag ska ut och köpa till mig själv men kommer hem med grejer till Nova istället ! Tur man har en storasyster att "bytlåna" kläder med !

2007-07-27 @ 08:30:41
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Zandra

Jag säger som Ellinor heta skor!

2007-07-27 @ 17:19:31
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Maria

själv handlar jag inte så mycket men det beror bara på att jag inte har pengar för det. Hade jag mer pengar så skulle jag me säkerhet handla mer kläder för me like it ;)

2007-07-28 @ 00:58:56
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: M.E

oj så lik ängla är sanna på den bilden, don´t you think!

2007-07-28 @ 12:08:00
Postat av: Åsa helsingborg

Gud vad ängla e söööt=) Lik sin mamma å pappa;) Ge henne en stor kraaam från mej!! Hälsa emil..
Kraam Åsa

2007-07-28 @ 12:29:20
Postat av: zara

Till alla:
Jo, egentligen har väl inte jag häller pengar att handla för. Gör de endå.. finns ju andra saker att stoppa pengar på.. men man lever bara en gång. Jag brukar alltid köpa upp ett nytt lager till Ängla inför varje säsong, sedan blir de bara lite då & då. Men man ser ju allt som kommer in.. Oftast har hon för mkt kläder (precis som jag), onödigt ja vet!
krampå er

2007-07-28 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0