Lillebror

Nej, Ängla ska inte få någon lille  bror (inte än iaf). Ängla har därimot varit lillebror, HELA DAGEN!

"Mamma, du har pappa. Bosse har bettan, men jag ja har ingen"

Var på jag har varit tvungen (för att inte få en lusing) att säga:

"men du har ju oss allihopa!"

Detta är ju visst gulligt. Dom 3 första gångerna.. Men när man börjat tappa räkningen på alla gånger man sagt "men du har ju alla" blir de en aning tjatigt :)

Ängla har inte svarat till sitt namn på hela dagen utan endast Lillebror.

Undra vem man får vara imorn, Malin kanske :)

image248

Kommentarer
Postat av: maggie

Fantasin är otrolig på de små. Tilde är fortfarande Wille Varg....varje morgon & kväll. Igår var hela familjen och träffade lilla Alice....jag kan säg att jag blir så sugen när man ser de små liven....så ett hett tips Ängla om du vill ha en lillebror så låt mamma se alla små bebisar som bara är möjligt att se. Ha det bra och sköt om er!
Kram

2007-07-29 @ 09:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0