lite av varje och sol!

ÅÅÅÅÅ solen har varit framme idag :) Har varit hos min pappa å vi har suttit ute i solen hela dagen..
Natalie och Melvin (gullunge) kom oxå.. vi grillade hamburgare, drack kaffe å käkade glass.. Så härligt..
Innan ja åkte hem till mamma kom min kompis förbi å visade upp sin lille Linus 3 månader.. Så söt!

 

En liten bild på min idol & förebild MAMMA!

Imorn blir de:
middag hos farmor (min idol nr 2).. Mums va gott de bukar vara!
Ska hälsa på Sandra och hennes Melvin (många Melvin nu) som hunnit bli 1 år.
Förhopningsvis kikar solen fram igen :)
(å mamma sa just nu att ja fått färg idag-tjoho!)

Ett tort minus just nu:
Har haft min tele inlämnad på lagning, lämnade den i bilen i 5 min när de va sol. Då brännde solen hål på displayen... Har just fått tillbaka den.. Men deras jobb var inte speciellt bra.. nu är hela displayen vit. Jag kan inte läsa sms, eller kolla mobil nr i teleboken.. Man blir lätt handikappad å nyfiken va de står i sms:n närman hör att de piper! Så om ni messar å ja inte svarar-jag är inte otrevlig, kan bara nte svara!

Kommentarer
Postat av: maggie

Då fattar jag varför du inte svarar på mitt sms. Det hör ju inte till vanligheterna att du inte svarar på dem. Men jag får se om jag kan få kontakt med dig ikväll. Ha det bra hos din farmor imorgon. Var hos min idag. Ha det skönt hos din idol. Kram

2007-07-30 @ 20:04:07
Postat av: Maria

Lyllo dig som haft sol. Här har det spöregnat

2007-07-30 @ 21:55:57
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: Zandra

Du är lik din mor Zara! :)

2007-07-31 @ 11:42:31
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0