Mineral make

De skrivs mycket om mineral makeup i tidningarna nu.
De är ett smink som ja varmt kan rekomendera.
Mineral maken är toppen för huden för den innehåller bara
naturliga ingridienser. Den är så bra att man tom kan sova med den!
(fast självklart ska man rengöra huden morgon & kväll endå)
De tar ett tag innan man lär sig tekniken och de krävs en speciell borrste.
Men när man väl lärt sig får man ett naturligt resultat som är täckande.
De sitter hela dagen och man ser definitivt inte spacklad ut!

Mina mineralprodukter kommer från märket Id och en skugga från Young Blood.
Dessa märken kostar en del men är sååå dryga!
Nu har även Isadora & Loreal hakat på minerla trenden, så man kan få
de för en billigare peng.
Men om ni ska köpa, satsa på en bra borrste, å de har Id.

image238


Kommentarer
Postat av: Caroline Kronwall

Hej!!
Jag änvänder själv ids produkter och älskar dom.
Har däremot hört av min kompis som är makeupartist att isadoras mineral serie är bara skit rent ut sagt. Den innehåller inte bara naturliga ingridienser mm. Ska man ha bra grejer så satsa på id=).
Super kul blogg och massa snygga kläder=P.
/Carro

2007-07-25 @ 13:20:51
Postat av: zara

har oxå hört de om Isadora.. Kronwall! De är inte ofta ja hör att ngn har samma efternamn som jag. Heter oxå Kronvall fast med enkel V. Vart kommer du ifrån?

2007-07-25 @ 13:33:06
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Camilla

Ska jag minsann prova.Alltid haft problem,sminkar mig,tvättar bort o gör allt man ska.Men ändå får jag fullt av plitor dagen efter.Kanske detta kan vara något.
Kram

2007-07-25 @ 23:40:18
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: Sandra

Måste testas. Det finns inget värre än dåliga produkter som man har i ansiktet så hör man om något bra så måste man ju iaf testa =)

2007-07-26 @ 08:00:05
URL: http://omtalad.blogg.se
Postat av: Caroline Kronwall

Jaha=).Jag tror att vi stavade med enkel v från början faktist. Jag kommer från sthlm.
/Carro

2007-07-26 @ 08:53:29
Postat av: Sarek-Jessica

Jag har testat produkter ur en make-up serie som heter Sonya Colour Collection från Forever Living Products. Den innehåller bla Aloe Vera som vårdar huden. De täcker skitbra men man ser inte spacklad ut. Och de bästa är att sminket aldrig kan bli för gammalt eftersom de inte innehåller några kemikalier.
Lite dyrare än vanligt smink men är jättedrygt!

2007-07-26 @ 21:30:55
URL: http://2barnsmorsan.blogspot.com/
Postat av: Åsa helsingborg

thanks för tipset=) Ska genast prova de, har haft sånt otur me makeup:( Kraam Åsa helsingborg

2007-07-28 @ 12:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0