ooohaaaa

kan berätta att ja inte på ca 4 år har sett en enda skräckfilm. Varför? Jo för de förföljer mig en lååång tid efter.. vågar inte vara ensam osv..
Idag skulle vi hyra film, alla komedier var uthyrda (kan de bero på regnet?)
"Den här kan vi ta" sa Anders (mammas man)! Hannibal! "Nej sa jag"..
"Men denna är inte läskig, den handlar bara om varför han blev som han blev" sa mamma.
Jo visst! Så nu ska min lill syrra sova med mig här nere...
Man får ju visserligen en annan syn på mister hannibal efter denna film, å försår varför han blev som han blev. Har i iof inte sett ngn annan film, men man har ju hört. Å de räcker för mig!

(tänkte lagt upp en bild här, men nja.. Då kommer ja bli rädd varje gång ja öppnar min blogg... )

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch ja ruggigt med såna filmer.Men ser dom gör jag ibland sen drömmer jag alla möjliga hemskheter.Fast nu för tiden blir det ju mest Pippi*s*..Kika in till mig så ser du adress till min minnessida.Ha det gott..
Kram

2007-07-29 @ 00:44:20
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: Olle

Såg den för 14 dar sen. Men den går lite fort, man måste nästan ha läst boken för att hänga med i handlingen. En bok där man hejar på "skurken"´...

2007-07-29 @ 01:52:21
Postat av: zara

olle: ja hejade faktiskt på skurken... hade säkert gjort ungefär de samma.. - ätit upp dom!

2007-07-29 @ 09:08:51
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: maggie

Jag och Pierre såg den också för någon vecka sedan. Men jag tycker de andra nästan är värre. Men visst är de äckliga...äta människor...usch...
Kram

2007-07-29 @ 09:14:20
Postat av: Olle

Titeln på uppföljarfilmen blir underbar: Hannibal glufsar vidare, hungrigare än någonsin...
Men jag tyckte den förra Hannibal-filmen var den bästa, den med mördar-grisarna. Fint när han drogar en riktigt äcklig skitstövel och lurar honom att äta sin egen hjärna, med smör och Charlottenlök till.

2007-07-31 @ 01:44:39
Postat av: zara

Olle: fy fan.. inget för mig.. har endast sett denna å röd drake, de räcker gott å väl!

2007-07-31 @ 22:01:52
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0