Semester...

Aldrig någonsin trodde ja de skulle bli semester.. detta har varit dom 4 lääängsta veckorna i mitt liv! Men ÄNTLIGEN!!! Nu är den här... Nu ska ja bara slappa å ta de lugnt (försöka iaf).
Firar detta med en semester drink!




Äppel sprit (spanien)
Sprite
massa lime
hallon
Kan verkligen rekomendera!

DAGENS OUTFIT

Eftersom ja låg på stranden igår med gassande sol (underbart) kände ja mig sommrig fast de regnade imorse. När ska man annars använda sina sommarkläder? De e ju nu eller aldrig..

image223

Vit klänning veromoda
Vita tajts H&M
Rosa espadrillos spanien.

(Eftersom ja vet att du läser, Tack igen Maggan för att du hämtade skjutsade hem mig. Dom hade visst ändrat till sommartider på min buss, så ja höll på att inte komma hem! Men Maggan satte sig i bilen direkt! De e vänner de!?

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Zandra

ha en skön semester vännen :) å du jag har oxå sånna skor fast dom e röda å e köpta här för 25 spänn. Kram!

2007-07-21 @ 20:14:27
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: zara

Zandra: Jag har vita & svarta med.. Mina kostade inte mer :)

2007-07-21 @ 20:53:02
Postat av: Zandra

svarta ha jag med :) super sköna, visst? :)

2007-07-21 @ 21:20:33
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: maggie

Happy holiday Zara!! Klart att jag/vi hämtar er när man är i en mindre knipa.Det är väl det man har vänner till eller? Kramar på er! Hörs imorgon. Förresten snygg outfit du hade idag.

2007-07-21 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0