va e de för en dag!?

Nu är min födelsedag snart över, å de har varit en bra dag!
Har iof jobbat, men till min lycka slutade jag kl17.
Min bror å hans familj har kommit. Även Märta å Milo med fam kom över
på en fika.. Idag har ja fått:



* En digital kamera av min kära sambo
* Ett presentkort på massage av Sanna & Tobias
* Presentkort på Ikea från Pappa & Carina
* Pengar från farmor & farfar
* Hemma spa paket av min bror m fam
* En jätte snygg blomma av Milo m fam
* En bakelse av min kollega Lena
* En kaka av min kollega Mimi
* En glass av min kollega Madde
* Ett armband av Zandra
* Ett kakogram av Stina med fam
* Två gafflar (samling som ja fått sen ja va liten) av min favoriter mallan & Anita
* armband från scoop silver från elin
* presentkort på Åhlens från mamma (bli nog en ny parfym )

Tack alla!!!!

Imorn blir de kalas igen, då fyller Anna 30, min brors fru!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej har inte mitt brev kommit?Nu blir ja besviken

2007-07-12 @ 21:54:57
Postat av: Ellinor

Grattis i efterskott :)

2007-07-13 @ 08:14:37
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: sanna

Ja, massa fint :)
De är du värd.

2007-07-13 @ 08:46:14
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Fanny!

har lyssnat på ädelsten och guld idag (SUPER!!) även lilla barn är hur bra som helst (fast den har jag hört sen juni förra året!) funderar på att köpa tidigare sarek skivor, eftersom jag aldrig har lyssnat på er innan! men jag gillar verkligen din blogg! du e så ärlig och rolig och bjuder mycket på dig själv! hej hej!

2007-07-13 @ 16:03:07
Postat av: Zandra

massor av fint! säger som sanna, de är värd :)

2007-07-13 @ 16:05:30
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: zara

Mamma: De hade ju kommit, men låg i Emils bil :)
Ellinor: Tack ska du ha
Sanna: Tack!
Fanny: Fasiken va kul att höra!
Zandra: Du är underbar som skickade mig en present!

2007-07-15 @ 14:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0