vilket klipp!!

Idag har ja gjort mitt livs klipp tror jag... Gick ut på min lunch för att kolla läget. Tvekade länge innan
ja gick till Vero Moda! Men vilken tur att ja gick dit!
Där hängde en svart skinnjacka (har velat ha en länge, har bara en brun)
just nu för endast 299:-
De kallar ja ett klipp
image135
(lite suddig bild tyvärr, men de är en cool mc modell)

Köpte lite annat med:
                                                      
  (ett grå/silver linne glansigt 98:- köpte även svart)    

                      
(en svart topp oxå glansig...A-linje formad)

Nu har min pappa m fam kommit, mys pys!





                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Sandra

Super fräscha linnen! :)

2007-06-25 @ 21:53:45
URL: http://omtalad.blogg.se
Postat av: zara

tack sandra, dom e fina faktiskt..

2007-06-25 @ 22:38:18
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Anna I.

Du gör bara bra fynd:)

2007-06-26 @ 00:05:01
Postat av: Zandra

allt är superfint! Du har alltid så bra smak.. å du är alltid lika vacker!

2007-06-26 @ 14:13:18
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Olle

300 spänn för en skinnjacka??? Ja det var ju verkligen ett klipp. Jag som tyckte 800 spänn var billigt när jag köpte en i Turkiet för 16 år sen. I den tidens penningvärde.
Det ser mörkt ut med Aida-filmen, jag har inte fått den ännu. Dom är inte så haj på datorer, så dom har inte lyckats bränna nåt original jag kan kopiera från. Vi får hoppas det löser sig till på lördag, men det börjar bli ont om tid nu.

2007-06-26 @ 18:45:42
Postat av: sanna

fiint =)
hör av dig till mig i veckan..

2007-06-26 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0