en helg i mitt liv

LÖRDAG: började med en dag på jobbet... Lungt å skönt i stan vi fick de mesta gjort som skulle göras! Slutade kl 14 å vi åkte till Willys hemma... Köpte massa gott snax för kvällen skulle sluta med tjej kväll..
För er som är ca 19-20 år hör tjejkväll kanske till vardagen, men efter man skaffat familj kommer dom tyvärr väldigt sällan... Men å vad man uppskattar dom..
 Jag, Lina å Paula kollade på kärleksfilmer, snackade, åt å drack vin å Corona!
image74image75
Dom åkte hem ca 2:00 å då var Ängla fortfarande vaken! Skön sovmorgon tänkte jag!

SÖNDAG: Ängla vaknade 9:00, inte mkt till sovmorgon. Efter 2 koppar kaffe var ja väl människa igen..
Vädret har ju var underbart å ja kände att ja ville hitta på ngt. Ringde min granne¨å nyfunna vän Maggie (som ja kallar henne, Maggan). Vi bestämde oss för att åka till skånesdjurpark. Vi packade picknickkorgen med grill, korv, kaffe, bullar... å sedan körde vi!
Vilken härlig dag de har varit.. Barnen har ridit ponny (änglas första gång, hon va måttligt stolt!) och kollat på alla djuren...
När ja kom hem klippte ja sista hälften av gräsmattan (vår tomt e enorm!), ställde fram utemöblerna & hängde ut en tvätt... känner mig nöjd.
image77(vår trädgård, å våra fina "petson & Findus bodar" + en å annan Aida rekvisita :)
Återstående tid av kvällen ska ja tillbringa framför strykbrädan å kanske ja hinner titta på min nya favvo film ja lånat av Lina:
image76


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0