kul vetande!?

Detta har ja snott från sharpen.blogg.se

1. Namn jag lyssnar till
: Zara, mamma & tyvärr Sarek-zara

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att ja alltid tänker på andra före mig själv

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att ja ibland aldrig tänker på mig själv

4. Detta är jag rädd för: Clowner

5. Tre saker jag vill varje dag: vara med Emil, Ängla, shoppa, duscha

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: köra bil, förstå folk som gör barn illa, skitsnack bakom rygg

7. Detta tycker jag om att göra: SJUNGA, mysa m Ängla & Emil, shoppa

8. Detta vill jag göra just nu: Bli fri från min förkyldning

9. Bästa känslan: Kärlek

10. Värsta känslan: svartsjuka

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Stort hjärta, samma värderingar som ja, humor

12. Är du kär just nu: absolut

13. Jag vill gifta mig: självklart

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
släppa fler skivor, få ett barn till, gifta mig

15. Min käraste ägodel: tyvärr mobilen

16. Något jag vill ha i present: ett halsband ja spanat in på nätet som ja visat emil inför min 25 års dag

17. Detta har jag på mig just nu: Tarzan T-shirt å slappa replay jeans

18. Favoritkläder: klänning (a-linje) å tajts

19. Favoritdjur: delfin

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: schlager, pop, rock, musikal

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just nu i skrivandets stund) : alla tarzan låtar :) 

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast: musik

Tråkigast: matte

23. Stjärntecken: kräfta

24. En bok jag gillar: alla med Toray Haiden

25. En film jag gillar: The Holiday

27. Favoritdoft: Dolce Gabana light blue & Paris Hilton senaste

28. Detta äter jag gärna: Husmanskost

29. Dricker helst: läsk

30. Favoritgodis: chips, å smågodis

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Australien, USA

32. Färg på mina ögon: blå

33. Min längd: 165, 5 :)

34. Jag tror på: ödet

35. Jag spelar: spel på min mob å gärna nintendo (de första)

36. Person jag beundrar: mamma

37. Så här bor jag:
Villa i Färlöv

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Har börjat byta ut alla mot snygga fuskisar

39. Det här tänder mig: Hans sätt att ta på mig

40. Det här gör mig avtänd: långa tå naglar

41. Favoritfärg: svårt.. gillar de flesta

42. Favoritcitat: ?

43. En hemlighet jag vet: kan ja inte skriva här...

44. Bästa present jag fått: En box med olika pärlor i av min kära Emil, som han letat efter på hela söder.. gilligt tycker jag.

45. Senast köpta skiva: Vi köpte Tarzan skivan på Holländska :)

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina smil gropar

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mitt hår (platt!)

48. Udda förmåga/egenskap: står alltid för min sak

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: delfin

50. Utmanade:

 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hihi kul att läsa :)

2007-05-17 @ 18:18:10
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: mojsan

Åh jag är också rädd för clowner!
De och hästar är min största fobi.
Jag fattar inte att man kan vara så rädd för något som egentligen ska vara underhållande!

2007-08-07 @ 10:04:41
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0