lite om mig

 Fyra jobb som jag haft:
1.barnskötare/fritidspedagog/resurs
2.konditor
3.kassörska på ICA
4. vaktmästare (sommarjobb)


 Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. The Holiday
2. Notting Hill
3. A walk to remember
4. svenska deckare som tex wallander

 Fyra platser jag har bott på:
1.Karlsborg
2.Göteborg
3.Stockholm
4. Kristianstad

 Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1.Desperate houswife
2.Anna phil
3. Prison Break
4.Idol
 

Fyra platser jag har semestrat på:
1.Kreta
2.Cypern
3.Spanien
4.Turkiet


Webbsidor jag besöker dagligen:
1.msn
2. min blogg
3. sannas blogg 
4. aftonbladet

 Fyra favorit-maträtter:
1. ungsfalu m mos
2.Pasta & köttfärs
3. Farmors köttbullar
4. fläsk m löksås

 Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just
nu:
1.På scenen 
2.utomlands
3.hos mamma
4.på ett tjusigt hotell så ja skulle slippa städa, tvätta, laga mat...


Kommentarer
Postat av: Git

Hejsan! Var du och Zandra i Ryssbo och Svartkärret på semester tillsammans? *ler massor*
Kam från Zandras mamma
(Blev skickad till din blogg för att se Ängla-Pippi)

2007-05-18 @ 21:09:15
Postat av: Git

Själklart skickar jag en KRAM inte en kam från Enköping *ler*

2007-05-19 @ 00:11:21
Postat av: mamma

Hej kul att gå in å läsa om vad som händer dig o familjen. puss.

2007-05-30 @ 09:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0