Pippi

Efter att ha pratat med min morbror som missuppfattat inlägget om att vara mamma.. De var bara ett utdrag av en dag om mig som mamma.. Ni får verkligen inte tro att jag är ngn supersträng mamma som bara är arg å ställer krav på min lilla skrutta..
Som ja skrev har vi oftast super mysigt å roligt tillsammans.. Ängla är min bästa vän och vi är som gjorda för varann.. Hon är verkligen en trygg liten tjej som fått massor av kärlek av både sin mamma & pappa.. Men självklart som förälder vill man lära dom vad som är rätt å fel (så dom inte blir ngn ligist! :)
De var just en sån sak ja skrev om igår.. Så ni alla vet..

Nästa vecka ska Ängla gå på karneval med dagis på förskolansdag :) Hoppas att ja kan byta ledig dag men ngn snäll själ på jobbet så ja kan vara med..
De är Astrid Lindgren tema å Ängla ville självklart vara Pippi (idolen)
image62
Så idag innan jobbet (om ja får upp min sambo som sover son en liten gris) ska ja på jakt efter en pippi dräkt..

kraaam

Kommentarer
Postat av: Zandra

kan tro att Ängla kommer bli superduper söt!
Och jag vill åxå tilllägga att,Ängla har världens underbaraste föräldrar...! :)Som bara vill ge henne det bästa!

Kraaaaam*

2007-05-16 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0