en dag på Gekås

   

Så då var man helt slut efter en dag på Gekås i Ullared :)
Efter lite felkörning (hur kan man köra fel till Ullared!?) kom vi fram till vårt mål :)
Kändes skönt att strosa runt å veta att de bara va tjejer med, de betyder att man inte behöver stressa!
Efter några timmar ringde tjejerna som vile ut å luncha, bra tänkte jag för min vagn var ganska full.
När tjejerna såg mig blev dom äkta imponerade!
Jag hade nämligen redan fått ner allt ja skulle i korgen medans dom bara hade fårr ner en bråkdel av vad dom skulle ha..
Så efter lunchen kunde ja strosa runt med endast en bärkasse & slapp trängas med vagn :)

Så vad har jag inhandlat?

Bla
Julstjärnor
Julklappar (filmer, dockor, pussel, bilar..)
Julpapper
Bh
Trosor
Några toppar
lakan
örngott
ljuslyktor
korgar
trosor till Ängla
pyjamas till Ä
fodrat regnställ till Ä
vantar till Ä

med mera...

Vi satt minst sagt trångt på vägen hem som ni kan se på bilderna :)
Tillsammans brände vi 13.000:-, de ni!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ut som ni haft en härlig dag........

2007-11-08 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0