Fredag igen, tack för de!

Å va de är härligt med fredag, visst e de!? Veckorna går så fort, så snart står mannen med skägget här å ropar HO HO HO :) Så skönt att jag är färdig med alla klappar förutom till våra systrar..

Veckan har varit toppen faktiskt förutom i måndags när magen krångla (nej mamma ja har inte hunnit ta nytt prov denna vecka, ska göra de nästa vecka-lovar!).. Jag harhunnit med alla varor, nya & gamla. Så skönt eftersom ja brukar drunkna i dom annars...

Å idag var de löning :) De är en fantastsik dag tycker jag :) Kan bara stämma in i Magnus Ugglas låt, den 25 smäller de.. (fast idag är de bara den 23 visserligen).. Så några nya toppar blev det idag :)

Har fixat å trixat med underhållningen ja ska hålla på bussen sen ja kom hem.
De blir lite allsång till karokebakgrunder :) Lite schlagerfrågesport & en reservlek om de behövs-SANT eller FALSKT! Hoppas mina kolegor ska uppskatta de..
Ska sticka in innan stängning imorn å kopiera, göra bål & värma lite varmkorv (så dom inte blir stupfulla :) ).

Har haft bry hela veckan om vad ja ska ha på mig. Inte så ofta som morsan går ut va! :)
I början av veckan handlade jag hem denna:
image530
En svart paljettkjol som jag tänkt ha till gråstrumpbyxor & svart oversize tröja

Men så idag kom denna in som retur (har velat ha den men missade den!):
image531

En paljettklänning som ja varit ute efter länge... Men den känns inte 100 på kroppen, ¨så de lutar åt att ja kör på de första valet.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: anna(svägerska)

Jag tycker nog den svarta paljett kjolen den var jätte nygg. Lovar att dina kollegor kommer uppskatta vad du än sjunger... Ha så jätte skoj.. kram

2007-11-23 @ 19:27:20
Postat av: Carro

allt klär en skönhet vet du la ;) have fun tonight!! KRAM

2007-11-23 @ 19:45:49
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: emmalisa

jag tycker klänningen faktiskt. :)

2007-11-23 @ 21:11:27
URL: http://www.emmalisanorrhamn.blogg.se
Postat av: Olle

Varmkorv hjälper inte mot fylla :-)

2007-11-23 @ 21:36:21
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: linn syster ;D

klänningen va jätte fin :]!
men kjolen va ju med snygg,
men du kommer se jätte bra ut vad du än tar :)
ha så kul nu :'D
jag älskar dig

2007-11-23 @ 22:50:30
Postat av: Anonym

Klänningen vill jag haa!:)

2007-11-24 @ 00:33:46
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: ELLINOR

Klänningen an du ju ha på schlager-partyt:)
Personligen tycker jag att den blir för mycket annars, då skulle jag göra på paljettkjolen!

2007-11-24 @ 13:44:37
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0