IDOL igen..

Jag vet att jag inte är den enda som gillar att tycka, tänka  & diskutera om Idol med andra!?
Ett bra underhållningsprogram, men de va bättre förr. Alltså inte deltagarna, men själva program idéen.
image518MARIE: Min favorit som sjunger skiten av alla! Hon har jobbat fram en stor utsrålning oxå! Det är inte illa!

image519ANDREAS: Å han har en grym röst kapacitet & är den bästa manliga sångaren i programmet. Men idag lyste hans ögon "jag kommer åka ut!", synd att ge sig innan man sjungit!

image520MATHIAS: Visst, han ser bra ut,  har utsrålning och en fin röst. Men de finns ingen styrka alls i rösten.  Därför tycker jag han skulle passa grymt bra i ett boyband!

image521DANIEL: Han e bra men inte ngn som berör mig.

image522AMANDA: Denna tjej har starquality så de skriker om de.. Tyvärr sjunger hon småfalskt titt som tätt, men hon e ju bara 19 år och har god tid på sig att öva! Tror hon går långt..

JURYN ZARA :)
IDAG TROR JAG ATT ANDREAS TYVÄRR ÅKER UT. MEN JAG TYCKER ATT DET ÄR MATHIAS TUR.


Kommentarer
Postat av: Maria

jag pallar varken andreas eller amanda. jag är en av de få som hade mattias som favo. nu när han e borta så hejjar jag på marie

2007-11-16 @ 22:46:56
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Jossan

Tål inte Amanda, kära nån vad falskt hon sjunger , o dryg verkar hon med.

Men gillar Daniel o Marie , vinner inte någon av dem e det väldigt konstigt !

2007-11-17 @ 09:05:31
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Mamma

jag håller på Marie röstar tom de brukar jag inte göra,,,,,,,

2007-11-17 @ 10:14:29
Postat av: ELLINOR

alla är duktiga.. MEN vad är det för fel på stylisten??
är hon/han blind?

2007-11-17 @ 12:58:44
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Olle

Jag vill se Daniel och Marie i Globen, sen skiter jag i vem av dom som vinner. Gårdagens avsnitt var det bästa hittills, och rätt man åkte.

2007-11-17 @ 22:41:41
URL: http://cannibal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0