Kattmat?

Dagens citat:

Jag ställde fram Änglas mellis som bestod av mjölk med Cherios (ni vet dom "flingorna" som går på reklamen)..
Änglas kommentar när hon såg dom:
"Men mamma, det är ju katternas mat!"
image524



Idag skulle jag ha besökt Coma som är en förening i Bromölla som sysslar med sång & show!
Jag skulle berätta lite om artisteri och om hur branchen fungerar..
Men som vanligt ställer min mage till de, så jag var tvungen att flytta de till nästa måndag och hoppas att magen är med mig då!
Är fruktansvärt plikttrogen, så jag har lite ångest över att "svika" tjejerna, men blir man sjuk så blir man.

Kommentarer
Postat av: Camilla

*S* Ungar e för härliga!Men jag måste hålla med henne att det ser så ut..

2007-11-19 @ 15:15:28
URL: http://www.123minsida.se/camme7
Postat av: Zandra

haha klrent Ängla!

2007-11-19 @ 17:01:27
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Maria

Hoppas magen blir bättre

2007-11-19 @ 17:49:34
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Carina Persson

Ja du, Zara. Barn ser ju saker som de är. Och säger vad de tycker. När jag fyllde 38 år ( i februari detta året) då sa min ena tvillingflicka: "Du mamma, nu blir du ju JÄTTEGAMMAL idag. Kan du lova mig att du inte kommer och hämtar oss på dagis med rollator? För det hade varit pinsamt. Du kan väl försöka gå utan fast du är så gammal?"

Och en annan gång skulle vi in på Systembolaget. Saken är den att jag ALDRIG går dit annars. Men just denna gången skulle jag köpa några öl och bjuda min bror på till min födelsedagsmiddag. (jag dricker aldrig själv, eftersom jag aldrig går ut och aldrig har fest.Är ju ensam med tre barn och skaffar aldrig barnvakt.) När vi kom in på Systembolaget så sa min andra dotter, HÖGT och VÄLDIGT TYDLIGT: " ÅÅÅÅÅÅHHHH NEEEEJ! Ska vi nu in i denna träkiga affären idag igen? Vi är ju här jämt."

Som sagt, Zara! Barn är roliga.....

Kram till dig och TACK för dina fina ord i min blogg ang. historien kring min pappas självmord. Så gulligt av dig. Det värmde.

2007-11-19 @ 18:50:12
URL: http://carina69.blogg.se
Postat av: Carina Persson

Hihi, det skulle stå: denna TRÅKIGA affären, och inte denna träkiga.... Jag har nog fått i mig för mycket av allt det jag köper på Systemet varje dag, eftersom jag ej kan stava

2007-11-19 @ 18:52:02
URL: http://carina69.blogg.se
Postat av: Mamma

Mitt barnbarn är för härligt, många goda skratt får jag av henne..Appropå din mage så var de bra att du inte åkte dit.Ny provtagning?
Lova u

2007-11-19 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0