MILO

Så Mathias fick lämna idol, jag somnade innan.. Men de var inte mer en rätt tyker jag..
Dom andra är bättre även om Mathias oxå är duktig.. Thats showbiss...


Nu ska jag & Ängla sätta på oss våra kläder och knalla upp till Milo med familj som vi inte träffat på evigheter.
För er som inte vet vilka det är ska jag berätta:
När vi flyttade till Färlöv åkt Emil land & rike runt å spelade. Vi var i stort behov av barnvakt. Självklart hade vi farmot & farfar som ofta ställer upp, men dom har ju oxå ett liv. Så jag satte upp en lapp i affären om att vi sökte en barnflicka.
Efter några dagar ringde
Jenny och vi bjöd hit henne för att godkänna henne :)
Hon funkade direkt tillsammans med hela familjen.. Efter ett tag fick Ängla följa med Jenn hem istället för att vara här hemma.. Och då fick vi även träffa Jennys underbara familj..
Hela familjen Gottfridsson har tagit Ängla som en i familjen och det känns underbart.
Om vi inte ringt dom på ett tag om barnvaktshjälp, kommer dom & hämtar henne istället..
Det känns fruktanvärt bra att ha en extra familj här i skåne för mig som inte har min egen..
Tack för allt Milo med familj! Hoppas ni vet hur mkt vi uppskattar er!


Annars ska jag bara ta de lugnt idag, huset är redan städat så jag kan softa hela dagen. Det är välfötjänt!
Imorn är det dax för Tarzan rep igen, NI HAR VÄL BOKAT BILJETTER NU!? :)

Kommentarer
Postat av: mio

Vill så gärna åka och se er!! Men sjukdomen kommer väl förstöra det denna gången också! : (

2007-11-17 @ 15:03:36
URL: http://emilfan.blogg.se
Postat av: Todde

Hej zara! Milo
är mamma till många
hi hi
..trevlig tös den där Milo

2007-11-17 @ 16:11:23
Postat av: Jenny

Ja hon är en riktigt höns mamma :D haha

2007-11-18 @ 02:04:30
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se
Postat av: Åsa

beställt biljett för längesen:)

2007-11-19 @ 09:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0