mys pys i soffan.

Vår kära producent( alltså Emil) har lagt våra Tarzan rep på Tisdagar vilket för mig är katastrof. För då är den absolut bästa serien på tv. Nämligen dom desperata hemmafruarna!
Men ikväll är det kör-rep, vilket innebär att jag är ledig!
Igår fick jag veta att vi skulle ha telefon möte med Sarek, eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Å detta skulle då ske kl 21:30, mitt i programmet..
MEN, Göran kunde inte idag så mötet blir på Tors. Det innebär att jag kan slänga mig på soffan å se på mina underbara fruar :) EGEN TID!

image495
(En serie som har allt!)

En annan serie som jag & Emil följer tillsammans (ven om ja fått honom att börja följa fruarna) är Prison Break. Den var ju helt underbart spännande när den kom.. Men nu har de blivit en evighetsserie. Hade den slutat förra säsongen hade man tänkt tillbaka på den som en riktigt bra serie.. Nej, jag börjar tröttna!

image496
(kom till sak snart Michael & Lincon!)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Då e vi två, blir myspys framför tv soffan te desperat housewivves=) Bästa serien någonsin!!!!

2007-11-06 @ 17:13:31
Postat av: soffan

Detta programmet som visas idag är det bästa någonsin av desperate housewives so be prepared...

2007-11-06 @ 21:23:43
Postat av: sanna

verkligen.. ja är besviken. spc nu när Sarah är död:(

2007-11-13 @ 19:44:29
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0