vilken vecka..

Det har varit en jobbig vecka med sena kvällar.. Vet inte riktigt vart jag ska börja så jag får rada upp det..

LÖRDAG: Spelning i Åhus & party hos Ola & Marlene
SÖNDAG: Rep kl 9:00
MÅNDAG: Först jobb sedan MAry Kay party hemma hos Lina.. Min kompis Lena var värdinna..
Produkterna verkar super bra, så jag ska nog beställa så fort pengarna kommit in..
Någon som provat som?
www.marykay.se
TISDAG: Jobb + Rep
ONSDAG: Jobba med att packa upp varor från 8-20!!
TORSDAG: Idag har ja varit uppe med tuppen som vanligt & ikväll är det spelning på Södra Kasern för kvinnor i karriären!



Kommentarer
Postat av: milo

har testat marykay:s ögon remover och deras handkräm. Det är bra grejor men ganska dyrt.milo

2007-11-16 @ 17:50:26
Postat av: Anonym

mary Kay är as bra

2007-11-16 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0