11 och 12 oktober

Dagen då vi skulle åka hem :(
Flyget skulle inte gå förrän kl 18:20 så vi hann ut en sväng på stan.. Tur hade jag som äntligen hittade lite toppar.. 2 tunikor & 1 klänning. Super billiga & super snygga :)

Ingvar hann med att bli intervjuvad av amerikansk tv :)

(Ingvar in action)

Flyresan gick super bra, Ängla somnade då & då, men inte jag..

När vi landade i Köpenhamn var kl 8:30. Vi hade gått upp 8:00 och flyget gick som sagt 18:20 amrikansk tid. Så man var en aning trött när man kom hem.. Vi la oss några timmar mitt på dagen men kom ändå i säng kl 23:00 igår kväll..
Tänkte att vi skulleta sovmorgon idag å de gjorde vi, jag vaknade kl 14 å Ängla fick ja upp 14:30!
Men jag är ändå skit trött nu (kl e 22:30)..

Ni som läst min "dagbok" under vår New York resa har säkert märkt att vi haft de underbart! De har vi verkligen.. Älskar allt med New York.
Männinskorna är öpnna. Om man tex står i hissen med ngn främling pratar man med varandra. Inte som vi svenskar som aldrig kan tänka oss att prata med ngn i hissen eller på tex bussen. Då verkan man knäpp!
Har lärt mig att Allt funkar i USA, det finns butiker med bara popcorne, MNM (godis) har en egen butik, Build a bear har kläder bara för nallar (2 våningar!), de skulle aldrig funka här!

Men borta bra å hemma bäst!

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag hittade en butik med bara julgransprydnader, som hade öppet året runt. Helknäppt!

2007-10-13 @ 22:52:09
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Mamma

tack för allt du skrivit om eran resa.jätte ku att läsa. puss

2007-10-13 @ 23:06:17
Postat av: Ellinor

Vill också åka:)
Ser ut som ni har haft det helt underbart!

2007-10-14 @ 12:27:16
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: sanna

gud vad roligt ni verkr ha hft det!!
vad var bäst på hela resan då?`
puss

2007-10-14 @ 14:52:40
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Jenny

Skönt att ha er hemma igen, : )
Hörde att ängla (& du) pratat in på mammas telefonsvarare. ni är ju för gulliga :D
Puss & Kram . hälsa dem andra.

2007-10-14 @ 15:40:38
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0