för omväxling...

.... en liten lista

Vad heter du? Zara
Vilket stjärntecken? Kräfta
Vilket år är du född? 1982
Vart bor du? Färlöv
Vad jobbar du med? sångerska & H&M
Har du någon pojkvän? Ja!
Har du barn? Är en stolt mamma
Hur lång är du? 165,5cm
Hur mycket väger du? ca 55 kg (pendlar lite upp i ner, men oftast där!)
Vad har du för skostorlek? 38/39
Vilken hudtyp har du? Blandhy
Hårfärg? Blond
Ögonfärg? blå
Glasögon? ja några fula som ja aldrig skulle sätta på mig. Kanske har slängt dom. Behöver dom inte, annars tycker ja de e grymt snyggt med glasögon. Vet ni att ja ljög för optikern när ja var 9 år så ja fick glasögon. Ville så gärna ha ett par :)
Piercing / tatuering? Har haft piercing i näsan & naveln docj inte längre å inte samtidigt. Har ett "Ä" tatuerat på handleden
Klädstil? de ja trivs i.. Klänning&strumpbyxor, Jeans&topp
Vad använder du just nu för skor? De skiftar.. Just nu vill ja ha ett par snygga svarta stövlar
Vad har du för klädstorlek? 34/36
Vilken mascara använder du? Lash arcitect (the one and only for me!)
Foundation/rounge? Olika:I.d, artdeco bla. /lancome eller solpuder by H&M
Målar du dina naglar? Absolut, men nu har jag förlängning-fransk


Kommentarer
Postat av: Maria

Ett tatuerat Ä. Vad gulligt. Det är för Ängla va? :)

2007-09-17 @ 23:10:16
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Camilla

Som mamma måste jag gratulera till dina nya tider,precis så vill man ha det för att få mer kvalitetstid till barnen.Sen måste jag fråga var finns gympa för såna små busar som du och jag har?

2007-09-18 @ 10:39:42
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: zara

Maria: Stämmer!
Camilla: Centralskolan måndagar kl 16-17. Ta med henne nästa vecka!

2007-09-18 @ 15:45:52
Postat av: Ellinor

Haha, i så fall snor jag tillbaka den:)

2007-09-18 @ 21:40:28
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0