GYM

Hör och häpna, men nu ska vi åka & träna på gym! Jag har aldrig tränat på gym innan.. Jo, man har ju gått på step & aerobic och liknanade, men inte lyft skrot :)
Ska bli skönt att äntligen komma igång, och att vi ska göra det tillsammans jag & Emil.. Så de blir på mina lediga dagar som detta ska göras.. Ja, de krävs god motion & styrka i Tarzan, det är mycket därför vi måste börja träna..
Men enda sedan Ängla föddes har ja velat komma igång, men det har aldrig prioriteras.. Har aldrig prioriterat min egen tid alls, vilket ka abslolut borde!! Så nu är det dax!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en jätte bra ide.Egen tid är jätte viktigt men de är något som vi kvinnor är väldigt dåliga på..Så lycka till..puss

2007-09-04 @ 10:24:57
Postat av: Åsa

Lycka te på gymet=) Kul å göra sånt tesammans å man måste ha tid för sej själv osså ibland!!
Hälsa emil!! Kramar Åsa

2007-09-04 @ 10:45:58
Postat av: BexZ

lycka till=) det är viktigt med egen tid.

2007-09-04 @ 14:06:58
URL: http://bexz.webblogg.se
Postat av: Zandra

så de är nu du ska träna bort magen... konsiga komentarer från skånebon tycker jag! Zara du är superfin som du är! Men styrka inför tarzan e ju topp! Lycka till! Krama Emil å Ängla... Å ktam till dig!

2007-09-04 @ 14:16:28
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Anonym

konstiga kommentarer å va menar Zandra med de igentligen???

2007-09-04 @ 14:55:43
Postat av: Zandra

inte så farligt som det låter... om du läser tidigare nilägg så föstår du :) Men min fråga till dig av vilken anledning är du anonym?

2007-09-04 @ 16:03:41
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: milo

Nu för tiden heter det vuxen tid??? Och tiden med barnen heterkvalitetstid???? I dagens stressade samhälle är det viktigt att få lite tid över, men jag känner dig så väl o vet hur du mår när du lämnar bort Ängla. Men ängla behöver också andra marker utan mamma o pappa för att orka med treårs trilsket när hon kommer hem, ha,ha. Ta inte i för hårt nu i början på gymmet. kram Milo

2007-09-04 @ 16:11:14
Postat av: Anonym

men de lät som du tyckte de va något illa mot Zara men de va de ej!!!!
ja e ej anonym, du fatta nog endån vem ja e!!
men men vad trodde du igentligen ja mena me de inlägget???????

2007-09-05 @ 14:33:33
Postat av: Zandra

Anonym: Allså var ju inte meningen att det skulle bli värsta grejen av de här. Du har nog missförstått mig... finns egetligen inte mkt mer att säga Men har du nå mer på hjärtat om detta... kan vi ta det via mail ist..

2007-09-06 @ 17:25:44
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0