Handväskan

Tänkte kika ner min handväska å se vad som finns där :) Hela mitt liv kan ja tänka mig! Man slänger ner allt där (utom nycklarna ibland :) Såg att sanna oxå gjort de å tyckte de va skoj!

Så vad finns de här då?


En fleecetröja (Änglas)
Smycken (örhängen, armband, halsband,hårspännen)
2 parfymer
plåster (ja man e ju mamma)
3 läppglans
plånbok
Mediciner (för magen, allergi, ipren, strepcils, för blåsor på tungan)
Hårband
kam
nycklar (man lär sig)
gammal lönespec
2 danska kronor
en leksakstele (Ängla)
1 grön & en gul krita
en ring (kame´som ja fått av farmor)
Snus (men ja håller på att sluta!)
en tom neccesär (allt har trillat ut)
nagelack
gamla bussbiljetter

VAD HAR DU I DIN HANDVÄSKA!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jösses det var hel del det där :)

2007-09-14 @ 20:00:11
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Olle

3 läppglans??? Dags att städa kanske? Jag är likadan med min portfölj, släpar runt en massa skit i månader.

2007-09-14 @ 21:03:08
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Zara

Maria: Ja alldeles för mkt!
Olle: Om de behövs!? Har väskor som ja lagt åt sidan som ännu inte är städade :)

2007-09-14 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0