kräftskiva

Äntligen fick vi hop de! En helg som passade alla att ha en liten kräftskiva på. Till saken hör att jag aldrig varit på en redig kräftskiva. Sant? Ja!
Så jag, Maggan, Pierre, Tessan, Jannika & Emil bestämde oss för att ha en liten hemma hos oss i lördags!
Att även Patrik kom (för att repa till musikalen) var ju bara en bonus!
De va en mycket trevlig å lyckad kväll!

                     
Hela gänget                                   Patrik, emil & Maggie

                      
Pierre, Tessan & Jannika         Den minsta partyprinsessan Alice


Dom andra prinsessorna var trötta å lekte & slogs om vart annat :)

Kommentarer
Postat av: maggie

Tack för en rolig kväll!!
Vi somnade som stockar när vi kom hem. Ja våra prinsessor lekte men slogs nog mest. Mest min lilla prinsessa. Men men sånt är livet. Tack än en gång så hörs vi.
Kram maggie

2007-09-23 @ 21:03:38
Postat av: mio

Det låter verkligen mumsigt!
Jag har bara varit på EN kräftskiva och det var många år sen.

2007-09-23 @ 21:08:58
URL: http://emilfan.blogg.se
Postat av: sanna

gud vilka fina bilder!!
Har Tilde på sig den klänningen hon fick av oss?`
Gud vilka söta prinsessor

2007-09-23 @ 22:06:56
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack för tips om gympa.Tyvärr är Maja genomförkyld med en hemsk hosta.Men du kan väl fråga om det är försent att komma nästa måndag.

2007-09-24 @ 12:53:40
URL: http://camme70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0