mmmm hösten

På senare år har ja börjat gilla hösten.. Få krypa ner i soffan med familjen & tända ljus. Jag älskar ljus å har de överllat! Men oxå kläderna, sminket, skorna är underbara!
Man får sätta på sig härliga stickade klänningar, strumpbyxor, knästrumpor, koftor, jeans skinnjacka, sjalar och va underbart de är att sätta på sig sina stövlar! (men I really need nya svarta!). Sminket går i bruna härliga toner... mmmm så mysigt.
Har målat mina naglar härligt höstiga idag :)

 möööörk mööööörk röda!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med dig,älskar åxå att tända ljus krypa upp i soffan med en filto en härlig bok..kram

2007-09-19 @ 21:47:50
Postat av: Angie

YESSSSS! äntligen har du konverterat till min sida =) Hösten är så himla mysig. håller fortfarande på med övertalning av andreas, han är en lite svårare nöt att knäcka men jag ska lyckas! =) ha en bra dag..

2007-09-20 @ 08:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0