tog bort

Som ni ser (ni som hann se den) tog jag bort en nakna kocken! För er som inte såg den var det Ängla som hjälpte mig i köket, med baken bar :) Jätte härlig bild!
Men Olle kommenterade att de kunde användas till barnporr. Jag håller med Carro som skrev att man inte alltid kan tänka de värsta, då blir man knäpp! Men självklart rådfrågade ja Änglas pappa som tyckte den skulle tas bort.. Så nu är den borta.. De är förjävligt att de finns sånna rötägg som gör att vi måste leva å tänka efter deras sjuka tankar!
De va iaf världens underbaraste bild som ska prydas i vårt fotoalbum!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag han se den. Tyckte den var söt :)
mammas lilla hjälpreda

2007-09-14 @ 19:59:13
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag hann också se den, så hääärlig bild : )

2007-09-14 @ 20:45:01
Postat av: Olle

Förlåt att jag sabbade din glädje. Jag tyckte också bilden var gullig. Men man vet aldrig var en sån bild hamnar, den kan ju bli stulen av både pedofiler och "Hänt Extra"

2007-09-14 @ 21:00:10
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: zara

Maria: Ja visst va den!
Jenny: Ja håller me :)
Olle: De va väl inte du som sabbade den. Hänt extra skiter ja i, pedofiler=de värsta som finns!

2007-09-14 @ 21:36:28
Postat av: Zandra

Pedofiler, ja fy fan för dom! Vi hade en här på gården för ett par år sedan. Jag vågade inte gå ut å var livrädd, trots att jag bara snabbt å lätt kunde kört på äcklet. För de är inge vidare att få en permo över foten kan jag lova! Fråga Emil... ;) Kram!

2007-09-14 @ 22:38:23
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Camilla

Den bilden hade varit för gullig för Hänt extra :)..Dom vill ha skandaler.Men visst är det för djävligt att man ska behöva tänka på alla sjuka pedofiler.En av ens största rädslor som förälder att barnern ska råka ut för en sån.Blir perfect till ert album med nakne kocken..

2007-09-15 @ 00:20:44
URL: http://camme70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0