vilket röj!

Å vad ja röjer idag!! Har tagit upp alla mina & Emils kläder i den nya garderoben.. Så nu röjer jag i "sovrummet" som nu ska bli kontor/lekrum! Å de e så skönt.. Det är så dammigt, för de har varit så mycket grejor där inne.. Sovrummet som ska vara renast, har blivit ngn avlastningsplats under tiden vi renoverat tyvärr.. Men nu ska de bli ordning å reda här! Tyvärr får ja inte så mycket hjälp idag, för Emil har problem med magen igen! Han har till och med kräkts! Usch! Jag som har tvångstankar om magsjuka känner mig rät lugn. Han får sånna anfall när han äter fett.. Å i fredags vart de godis & igår tårta!! Inte bra...
Nej, nu ska ja fortsätta röja :)

So long!

Kommentarer
Postat av: sanna

Stackars Emil!!!
Krama honom från mig och lycka till med ditt röjande idag.. själv ska jag bara ta det lugnt.. ska ju upp och jobba tidigt i morgonbitti

2007-09-02 @ 12:21:44
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Maria

Urs då. Du får hälsa Emil att han ska krya på sig

2007-09-02 @ 12:34:00
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: mio

Jag förstår att det måste vara undrbart att få ordning i sovrummet.
Här har mitt sovrum blivit avlastningsrum med tvättställning och ovikt tvätt...
Hälsa Emil att han ska krya på sig!

2007-09-02 @ 13:35:26
URL: http://emilfan.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag är en nytillkommen bloggläserska från K-stad..
Måste bara säga att det är alltid så "skönt" med fler som har tvångstankar om magsjukor..Jag är helt störd..men men
Hoppas det inte är nåt smittosamt..hehe

2007-09-02 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0