Copy Cat?

Ja, de blir ju ett å annat påhopp när man lägger ut sina tankar och idéer på nätet.
Just idag är jag för trött för sådant.
Stansar kan man köpa på Clas Olsson, så de är väl ganska lätt att vara copy cat då.
Med bilden menade jag bara att visa hur de ser ut när man stansar för dom som inte vet,
inte att jag ska kopiera just de halsbandet. Mina smyckesdelarna handlar ja på frokenenvis.se, så i så fall är vi många copy cats som gör smycken. Eftersom jag bär mina egna smycken på jobbet (H&M) kommer de fram många som själva gör smycken och vill göra ett likadant. Självklart berättar jag vart jag köpt materialet. Skulle aldrig falla mig in att kalla någon för nått sånt som jag just blivit kallad för. De finns jätte många olika sidor på nätet som säljer just stansade smycken med tex barnens namn på, så varför skulle inte jag få göra in variant? Är det du som bestämmer de eller?
Nu har ja viktigare saker för mig, som att umgås med min familj.
Men tack för din kommentar!



Kommentarer
Postat av: Lotte

Jag tycker inte att du har någonsomhelst skyldighet att förklara dig för en person som anonymt sitter och kastar ur sig oförskämda saker på internet. Förmodligen så vet, personen i fråga, vem du är och är
säkert grymt svartsjuk på att du kan göra såna smycken som du gör. Nej, fy vad jag blir arg på folk som inte vågar stå för vilka de är! Jag går förresten i Amandas klass, om du undrar hur jag hittat till din blogg, haha! Ha det bra!

2008-04-28 @ 22:14:55
URL: http://lottenordahl.blogg.se
Postat av: Camilla

Ska man skratta el gråta över en sån kommentar som gjorts i ditt förra inlägg?!Trist men så e det överallt krylar den hemska avundsjukan.Kan man sen inte handskas med sin avundsjuka så kräker man galla.Iallafall så ville jag säga att jag e grymt nöjd med mitt Zara-halsband o min vän med armband o örhänge.Sen tyckte jag detta hjärta som förra inlägget visa var sketsnyggt..Får nog ha ett snart att byta med.Eller det e ju morsdag snart kan ju önska,fick det andra ifjor på morsdag.Ha en bra dag..Kram Camilla

2008-04-29 @ 00:38:47
URL: http://www.123minsida.se/camme7
Postat av: Jossan

Avundsjuka är det här landets största folksjukdom, skaka av dig det bara, kollar du ipnummer kommer du säkert finna att det är någon du känner igen ! Vissa människor verkar inte förstå att det både är svårt och urlöjligt att vara anonym idag.

2008-04-29 @ 08:04:13
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Anonym

Skit i vad idioten säger! Dina smycken är jättefina!!! Säkert bara ett avundsjukt pucko med tummen mitt i handen!!

2008-04-29 @ 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0