"massa hjärtan"

Är helt slut, ja helt slutkörd efter helgens och veckans arbetsdagar.
Har börjat 8 varje morgon och jobbat till sena kvällen. Sen är det aldrig en lugn stund på H&M.
Är det inte kunder så är det hela tiden olika projekt. Men de är visserligen skoj.
Om en timma bär de av till majbrasan här i Färlöv, helt å hållet för Änglas skull ;)
Sedan blir de att slänga sig i soffan å kolla på filmen "Monster", har inte sett den innan faktiskt.
Är den bra?

Fick en beställning av en kollega på "snirkligt hjärta" passade då på att göra ett nytt "massa hjärtan"

223774-744223774-743

Kommentarer
Postat av: Maria

Du e duktig :)

2008-04-30 @ 19:38:58
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!

Det är jättefint. Det stämmer bra överens med det jag beställde. Jag ville ju ha svarta hjärtan. Så ... är det ingen annan som beställt det, så tar jag det. Och ja, jag ville ha armband med. Inte med en massa berlocker, men kanske ett svart hjärta också, som matchar.

Hoppas ni haft en trevlig valborg.

Hälsa Emil och Ängla! Vi ses!

Kram från Carina och barnen

2008-04-30 @ 21:46:46
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: maggan

Hej Zara!! Har inte hunnit gå in på din blogg på ett tag. Men du och Emil ska ha ett stort tack för att ni passade Tilde när Selma kom till världen. Ni är två underbara kompisar och det är vi glada för. Jättefina smycken du gör. jag skulle vilja beställa ett halsband med hela familjens namn på. Men det kan vi ta när vi snackas vid. Och ni hittade till solhaga det var ju bra. ha det bra kram maggan med hela familjen. Ps: Hälsa Milo och din mamma för gratulationerna. De värmer.

2008-05-01 @ 08:40:00
Postat av: Zandra

jette fint Zara :=)

2008-05-01 @ 17:07:00
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Sofie

Ojdå! Jag visste inte att det var okej i bloggvärlden att "ta bort" kommentarer som inte handlar om hur bra man är. Jag har sett bloggandet lite som den ocensurerade världen, men tji fick jag synd. Jag tyckte det kändes skönt och härligt.
Ha det gott! :)

2008-05-02 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0