NKOTB


Minns ni killarna i New Kids On The Block?
Själv hade jag hela rummet tapetserat med plancher av gruppen. När jag fyllde år önskade jag mig allt man kunde köpa med gruppen på, som t.shirts, trosor, skivor mm.
En favorit var "baby dont go" med den yngsta i bandet, Joe..
Jag kan ha varit 9 år när dessa killar & deras musik präglade mig och mina kompisars liv.
Herregud, ja sa till och med god natt till plancherna innan jag skulle sova :)
Vilket fall skriver aftonbladet idag att killarna nu i april ska göra comeback!
Känns inte direkt som att de kommer gå bra.. Vi som var deras fans då är ju idag ca 25 år.. Kommer vi gilla de dom gör nu? Dom lär ju inte få småtjerna som fans iaf, killarna måste ju vara närmare 40 bast :)
Men vet vet, dom kanske lanserar en helt annan musikstil som passar oss numer äldre damer :)
De ska ialla fall bli spännande att se vad dom ska levera.. tjihi!


(Missa inte min TÄVLING som ligger länkad under samma namn)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hehe ja bara älskade dem:) Särskilt Jordan som va en stor favorit;)
Shit att dem ska göra comback, de visste ja inte men säger som dej!! De ska bli spännande!!=)

2008-04-02 @ 16:12:13
URL: http://graceee.blogg.se
Postat av: Sara Li

Ha ha ha de var mina stora idoler också då det begav sig! Och vet du vad? Jag sa också godnatt till alla mina planscher. En där bara min favvo Joe var, fick t o m en godnattpuss varje kväll.

Oj, comeback... ska de heta "New men on the block" då eller?

2008-04-02 @ 17:34:53
URL: http://sarali76.blogg.se
Postat av: Liza Norrköping

haha mmm jag älskade dem jätte mycket Joe var med min stora favorit hade väggarna o taken fulla av planscher.. haha nja vem vet Take that klarade av att göra come back boyzone med så vem vet det är populärt med coming back pojkband nu :)...

2008-04-03 @ 18:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0