TÄVLING

För att fira min 1 årsdag här å bloggen tänkte ja ha en liten tävling.
Ja har inte feting priser som man kan se i andra bloggar.
Här kan du vinna ett halsband från mitt egna märke by zara.
Halsbanden är personliga eftersom ja aldrig gör något som är exakt de andra likt.
Du som vinner får själv välja vilket eller hur du vill att de ska se ut.

Det enda du behöver göra är att skriva varför just du läser min blogg!?
Du kan vara en trogen läsare, ny läsare, eller bara någon som "tittat förbi".

vinnaren koras den 3 april kl 23:59

223774-611
fler bilder under by zara

Kommentarer
Postat av: linn, syster

jag läser din blogg för ja tkr det är intresant och roligt, och såklart för att jag älskar dig, vill veta vad som händer i ditt liv, ifall du mår bra elr om du är ledsen, hur familjen mår och om hur dt går med tarzan , du är väldigt intresant kan man väl säga . hoppas allt är bra med dig oh familjen, jag älskardig

2008-04-01 @ 11:17:04
URL: http://www.cryyourtears.blogg.se
Postat av: Eva

Jag läser din blogg framförallt för jag tycker den är kul, du skriver om lite allt möjligt stort o smått. Sen brukar jag hälsa på dig vid bussen i byn så det är lite roligt att följa din blogg när du inte är helt okänd för mig. Det är kul att följa hur det går med musiken o musikalen o allt.

2008-04-01 @ 11:36:09
Postat av: Sara

Din blogg handlar om så mycket olika saker som tex. musik, barn och shoppning, det blir en sådan bra blandning i din blogg.

Sen så tycker jag att du är en fantastisk sångerska med en underbar röst, du har en röst som går in i mitt hjärta!

Ha det så bra fina du! kramar

2008-04-01 @ 13:33:24
Postat av: mia

Hej! jag läser din blogg för att du skriver så varierande allt från musik hemmmet shopping och mycket tips. t.ex kläder smink m.m. precis så som livet är.

2008-04-01 @ 13:34:15
Postat av: Malin

Jag hittade din blogg när du skrev ett inlägg på aidas gamla hemsida och länkade hit. Fastnade direkt och har följt dig från start och gillar din balans mellan arbete, familj och äventyr. Vi är lika gamla, har barn i samma åldrar och det är kul med andras vardsgberättelser.Dessutom är det inspirerande med din energi och gnista de dagar man själv känner sig less och trött :-) Precis som jag känner så väl igen mig när du beskriver vemödorna och det underbara med barn. Är dessutom själv inflyttad skåning (karln är från Malmö)
Kram kram

2008-04-01 @ 14:10:16
Postat av: Maria

Jag läser din blogg för att jag tycker om ditt sätt att skriva. Det står nästan jämt nått där som är värt att läsa. Och din blogg handlar inte bara om en enda sak utan du varierar dig.

Din blogg är ett bra sätt att få veta vad som händer i ditt liv. Ibland kan jag tänka *Undra hur Zara har det nu* och kollar man din blogg så får man ibland veta :)

2008-04-01 @ 14:11:31
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: carina persson

Jag läser din blogg för att du är en underbar människa, mamma, vän, m.m. För att du är du helt enkelt. För att du skriver om livet som det är, rakt upp och ner. Om hur det är att vara småbarnsmamma, om jobb, fritid, om de människor som betyder något i livet, om familj, om vänner.

Dessutom så är du en underbar vän som har stöttat mig många gånger när livet är svårt. Du finns där och lyssnar även när jag är jävligt gnällig. Du är goa Zara, helt enkelt. därför läser jag din blogg

Kraaaam

Carina

2008-04-01 @ 14:12:14
URL: http://carina69.blogg.se
Postat av: Liza Norrköping

jag läser din blogg efter att jag såg att du hade en på Amandas hemsida.. Jag läser den för det första för att veta hur du o dina nära o kära mår och för att veta att ni har det bra och så läser jag den för att jag tycker den är rolig o intressant att läsa... Du skriver om så mycket roligt:)... din blogg gör att man funderar på att skaffa en själv men skulle inte kunna skriva lika bra som dig...

2008-04-01 @ 14:58:21
Postat av: Sara

hej min bloggadress och mail kom inte med

men det är jag som är sara: Sarawikstrom.blogg.se [email protected]

2008-04-01 @ 15:13:51
Postat av: Jenny *Borås*

Hej Zara. Jag läser din blogg varje dag , du e så duktig på att skriva. Man får verkligen veta hur ni mår osv. Speciellt eftersom det inte verkar som jag kommer kunna se TARZAN så får man ju uppdatering här. Jag hade en blogg innan med men jag skriver ju inte alls lika mkt och bra som du. Har lagt den åt sidan nu, min blogg alltså. För din kommer jag följa ända tills du lääger ner den.
Som sagt så skriver du verkligen om allt och det är intressant eftersom det var ju ganska många årsen vi sågs. Så här får jag ju veta hur det är med dig och familjen. Många Kramar från Jenny

2008-04-01 @ 16:10:01
Postat av: Jossan

Jag började läsa din blogg för att jag känner igen dig genom Carro B och för att jag verkligen gillar Sarek och den musiken ni gör, sen e det alltid otroligt kul att läsa om andra mammor och om vardagslivet i stort, och erat e dessutom mkt spännande !

Gillar verkligen dina smycken (har ju köpt av dig tidigare) !

Och ett litet plus kan väl vara att jag dessutom fyller 26 år den 3 april ;-) !!!

2008-04-01 @ 19:40:14
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Emmalisa Norrhamn

Jag läser din blogg för att den är så personlig. Du skriver vad du tycker och känner för. Det är tyvär många bloggar idag som skrivs bara för att de vill bli kända eller för att lägga ut bilder på sig själv, du vet, men det gör inte du:) Det är skönt. Du är en bra förebild! Sen självklart för att du är så otroligt ödmjuk...
+ musikintresserad precis som jag. Sen har vi ganska lika klädsmak, tror ja.

Stor kram
Emmalisa

2008-04-01 @ 20:07:01
URL: http://www.emmalisanorrhamn.blogg.se
Postat av: Sara Li

Jag läser din blogg av lite olika skäl:

*Jag jobbar med Milo och hon pratar alltid en massa om Ängla och hennes föräldrar. Ja, bra och roliga saker förstås! Det hemliga har vi inte fått höra än haha!

*Jag tycker du verkar vara en snäll, trevlig tjej med båda fötterna på jorden trots ett hektiskt liv som artist, och det är skoj att läsa om dina dagar.

*Låten "Genom eld och vatten" var min favoritlåt i den melodifestival den var med i. När jag sedan inte hört om Sarek på en massa år så blev jag så glad när jag fick veta att en av medlemmarna i gruppen flyttat till Skåneland. Att hon sedan även startade en blogg var ju inte fy skam. Jag läser så ofta jag kan och blir allt lite besviken då det inte kommit ett nytt inlägg en dag hehe! (Ska jag säga som inte skriver på veckor ibland...)

2008-04-01 @ 22:08:57
URL: http://sarali76.blogg.se
Postat av: Ellinor

Jag läser din blogg för att du är sannas kusin, och sedan vi var nere hos er i kristianstad i somras, så gillar jag skånelivet, och det finns faktiskt mer än stockholm. Även fast många har svårt att tro det.
Du visar det och lyckas ändå!

Väldigt spännande att följa med i Tarzan-djungeln också!

2008-04-01 @ 22:52:34
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: iréne

Jag läser din blogg för att det är så mysigt
att få ta del av din vardag och ditt sätt att ta vara på både små och stora glädjeämnen i livet.
Dessutom gör du så vackra smycken!

2008-04-02 @ 15:00:33
Postat av: Todde

Vi har setts en ända gång
och det var när jag plåtade dig och Emil.. Det roliga är att jag vet så pass mycket om dig pga av din blogg.. tror jag i allafall.
Din blogg är kul! du får nog folk att tänka till samt att andra pratar om det.. Jag kan bara se på mig själv. jag kan komma till jobbet dagen efter och vad tror du jag säger till din extar mamma
Milo?
Läste du vad Zara skrev om det mm ..lika gör Milo.. ha ha
ha
där ser du ! har du inte funderat att skriva en bok ...Om jag läser något på datorn så är det Aftonbladet och din blogg.Själv är jag inte lika flitig i min blogg ..men det kanske kommer när man inte jobbar så mycket.. kram todde

2008-04-02 @ 15:03:11
URL: http://todde78.blogg.se
Postat av: Zandra

Jag läser din blogg, och får mig ofta goda skratt.. Jag får en in blick hur livet leker nere i skåne...Jag beundrar dig för allt du orkar göra.. du är en frisk fläkt med båda fötterna på jorden... Du är en varm och kärleksfull person.. jag gillar dig och där med oxå din underhållande blogg!

2008-04-02 @ 15:05:17
Postat av: Zandra

permozandra.blogg.se... av nån knasig aledning syns den inte där nere

2008-04-02 @ 15:10:32
Postat av: Anonym

Hej Zara!
Du ger en gammal "50-åring" kickar.....
Det känns inspirerande och hoppfullt att läsa din blogg. Den andas jävlar anamma, lekfullhet och medmänsklighet. Keep going!
Kram Birgitta
[email protected]

2008-04-02 @ 17:30:57
Postat av: maggie

Din blogg är enkel att följa och inga krusiduller. Det skrivs om vardagliga saker om familjen med mera. Jag gillar att läsa den och koppla av framför din blogg när den lilla tar musten ur en. Kram kram och ha det bra

2008-04-02 @ 18:44:08
Postat av: Helen

Hej!

Hamna på din blogg av en händelse... Börja läsa eftersom man ändå hade et hum vem du var... Japp sett dig på tv... å tyckte det var kul även om man e 25...

Sen tycker jag kul å läsa hur du lyckas dribbla mellan att göra karriär, ha familj och få kassan att gå ihop..

Eftersom mitt egna liv just nu bara handlar om karriär så är det skönt att se att det går att få in den andra biten med utan att behöva lägga karriären på hyllan....

Så här kollar jag in minst varannan dag om inte data brist finns.

2008-04-02 @ 23:07:44
Postat av: eva-marie

Hej Zara! Jag hamnade första gången på din blogg via Emils. Men sen dess har du varit en av mina favoriter som jag läser med jämna mellanrum! Nu vet jag ju sen länge vem du är till det yttre, men den inre Zara får man se mycket mer av i bloggen. Det känns lite som om man känner både dig och din lilla familj. Kramar.

2008-04-02 @ 23:28:59
URL: http://metrobloggen.se/evaM
Postat av: mormor

Hej Zara Jag läser din blogg pga att jag vill ha så mycket information som möjligt om Ängla, dej o Emil o Tarzan.Är lite salig idag också, för jag träffade ju Ängla hos Jenny igår kväll. Du må tro att hon trivdes, hon spelade upp nästan hela registret och vi satt ca 15 st vuxna och glodde. Då njöt hon!
Fortsätt att skriva såhä fritt och öppet.
Jennys mormor

2008-04-02 @ 23:38:22
Postat av: eva

Har följt din blogg ett bra tag nu,tycker att du skriver jätte bra. Jag kommer att fortsätta läsa din blogg. hadet bra.

2008-04-03 @ 06:59:38
Postat av: carina s

Hej vännen. Jag besöker din blogg bara för att du är du och att det är alltid kul att läsa om hur du och din familj mår. Du har alltid så mycket att skriva om som jobb, fritid och shopping. Det har även smittat av sig på mina arbetskamrater.
Ibland kan vi diskutera om vilka
smycken du gör och vilket snygg top du köpt. Hi Hi Ha en underbar dag. Ses i morgon på teatern. Kram Kram Carina S
Snyggt armband du
gjort gumman. Du kommer säkert att få många beställningar. Du är så duktig.

2008-04-03 @ 08:56:28
Postat av: cassandra

Hej! Hittade din sida för några månader sen och tittar sedan dess in här varje dag:) Du skriver om så många olika saker.. vilket är jätteroligt att läsa. & att du hinner med så mycket i din vardag.. jag beundrar dig!

2008-04-03 @ 10:40:37
Postat av: HeLeNa

TooDeeeLooo!
Jaru, var ska ja Börja! Hihi!
Det var DU som verkligen fick mig att sätta igång o Börja Blogga. Många av mina vänner hade tjatat men när ja Följt din Blogg ett tag insåg ja Hur kul det var att faktiskt kunna följa ens Vän, som bor lite längre bort & få känslan av att vara Nära!
Sen tycker ja att du är som En Frisk Fläkt - Inspirerar & skriver om allt möjligt som e kul at läsa om! Till Råga på allt ÄLSKAR ja stilen på dina Halsband! =) Stort Grattis till 1 år på Bloggen!'
KraaaaaM Hella Bella

2008-04-03 @ 11:49:04
URL: http://www.hellur.blogg.se
Postat av: Git

Hallå!
Började läsa din blogg tack vare en väldigt nära tjej till mig. Tycer att du ger ALLT av dig. Mamma,kompis,flickvän,artist mm mm
Det du utstrålar är att du är en underbar människa som verkligen tar hand om både din familj och dina vänner och fans.

Kram Git

2008-04-03 @ 15:07:48
Postat av: Linda

Hej!
Jag läser din blogg för den är en blandning av allt möjligt. Det finns både saker som hör till vardagen och det som hör till ditt spännande artistliv.

Hälsningar Linda

2008-04-03 @ 17:57:41
Postat av: Gunilla

Hamnade här av en slump idag när jag gjorde ett besök hos min bloggvän Eva-Marie. Hon länkade hit att jag kunde få läsa storyn om hur olika personer mötte männen i sina liv. Läste och såg vem du är och jag har läst om dig och Emil via alla tidningar innan eftersom jag själv är från samma trakter. Jag och min dotter var på Tarzan i påskhelgen och vi blev helt impade av allt och alla. Tack för det!
Kram Gunilla

Postat av: Maria

Hej,

Jag såg dig i musikalen Tarzan och tycker du var helt underbar i den!!! Du är så rolig och du bjuder på dig själv. Jag beundrar dig för att du hinner med allt och du gör det helhjärtat!! All lycka till!

2008-04-03 @ 19:35:31
Postat av: mio

Hittade ju hit genom Emils hemsida och har fortsatt läsa din blogg.
Det är roligt att följa ert liv och hur det är i den "riktiga" världen : )
Kram

2008-04-03 @ 21:47:44
Postat av: Natalie

Hej syster!
Jag läser din blogg mest för att hålla mig lite uppdaterad om vad som händer i ditt och familjens liv, hur det går med musikalen och hur ni mår. Vi bor långt ifrån varandra, ses och hörs av alldeles för sällan, så det är ett trevligt sätt att hålla koll på hur ni har det! :)
Dessutom finner jag det lite fascinerande hur f*n (rent ut sagt) du hinner med allt! :D Småbarn, musikalprojekt, jobb och allt annat.. Det lugnar mig när jag är stressad! ;)
Och ibland kikar jag bland korten på dina smycken när jag själv har lite idétorka på vad jag ska göra.. :D Jag har fått en del tips, ska jag erkänna.. :)
Kram till dig och familjen!

2008-04-03 @ 23:33:49
Postat av: Louise

Oj, nu är jag ute i sista minuten...! Jag amnade på din blogg genom Jossan. Det var nog ett tag sen. Men läser den ofta. Tycker det är givande att läsa din blogg, den innehåller mycket från himmel o jord. Skulle jag sammanfatta med ett ord tror jag nog det blir.... ärlig. En ärlig blogg! Kram

2008-04-03 @ 23:58:48
URL: http://m-louise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0