vårstädning

Till alla som inte varit hemm hos oss och ska hitta hit brukar jag säga:
"Stanna där det ser ut som kriget!, du kan inte missa det!?"
Som alla säkert vet köpte vi 04 ett gammalt hus som vi renoverar. Eller rättare sagt, Emil renoverar.
Men han är inte lika bra på att rensa upp på trädgården, så det ser ut som helsicke! Inte ja heller förresten.
Idag skiner solen och Ängla är på dagis, så jag tänkte vara duktig.
Jag ska gå ut å städa! Man kanske bränner några kilon oxå :)
I sommar vill jag kunna gå på min trädgård utan att vara rädd för att trampa på ngt farligt!

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster Mallan

Säg bara till om ni behöver hjälp. Att städa i trädgården en solig dag i maj tillsammans med er vore toppen. Att kasta saker och sortera är din gammelmoster Anita bra på. Och jag kan stå för mat och dryck samt underhållning. Förresten skulle inte du komma till Stockholm i april? /Puss

2008-04-16 @ 12:30:00
Postat av: mio

Härligt att va ute i solen, hade vi bott i närheten hade jag gärna kommit och hjälpt till för jag behöver ju röra på mig...
Du behöver absolut inte bränna något enda kilo!!!

2008-04-16 @ 14:52:43
Postat av: carina persson

Skulle DU behöva bränna några kilo? Ja, eller hur? Jag däremot....

Hoppas att du hann städa innan regnet kom. Här i stan vräker det ner just nu.Hör av dig när ni tänker komma och hämta Änglas sak.

Kram

Carina och barnen

2008-04-16 @ 15:40:18
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Olle

Då ska du inte komma hit, här ser bokstavligen ut som kriget, med skyttegravar och spår av larvfötter i gräsmattan. Och inte blir man smal av jobbet heller, jag har grävt och skyfflat minst 30 ton jord och grus för hand i vinter men inte gått ner ett enda kilo.

2008-04-16 @ 20:45:29
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Jossan

HEhe känner igen mig där ... en som sa "ska ni bo i det lilla rucklet", morr vad arg jag blev, men tomten ser ju lite tajkon ut faktiskt men its my mess , som måste bli bättre t första juli !

Gjorde listan med , kunde ej kommentera på d inlägget !

2008-04-16 @ 20:50:19
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: mio

Jag har gjort listan på min nya blogg : )
Kunde inte heller kommentera på det inlägget.

2008-04-16 @ 22:48:41
Postat av: carina persson

Zara, hur är det med er? Du hör inte av dig. Börjar undra lite...

Kram Carina

PS: Det går ej att lämna kommentarer till ditt senaste inlägg

2008-04-17 @ 00:21:29
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0