hej & hå!

Som vi har jobbat idag! Vi har som jag säkert skrivit bodar på tomten (fulla med grejor).
Idag tog vi tag i den biten och har rensat och ställt i ordning. Vi har hittat saker som vi saknat efter flytten från STHLM (2005), vi har hittat saker att sälja på söndag - men framförallt, vi har fått ordning på våra grejor!

Vi har otroligt mycket att sälja alltså. Emil har gått igång på detta. så vi får ha var sitt bord på söndag.
Hoppas nu att det kommer folk så vi blir av med i alla fall hälften.
Resten huttar vi på plats :)

Min vän M var på snabb visit för att hämta ett smycke som hon ska ge bort i present nu när hon ska långt iväg :)
Hoppas kompisen blir nöjd!? Eftersom tjejen som ska ha smycket även har ett "bonus" barn, stansade vi in det namnet på baksidan.


(Är du intresserad av mina smycken går det bra att maila på [email protected])

Kommentarer
Postat av: Olle

Vill ni bli av med min te-vagn som användes i Aida så vill jag gärna ha tillbaks den, om ni nu hade tänkt sälja den. ;)

2008-08-22 @ 21:31:35
URL: http://cannibal.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Hej igen Zara-vännen!



Hoppas att allt är bra med er alla tre. Här har det varit full rulle denna veckan med skolstarten. Flickorna är så stolta och tycker att det är så roligt att ha börjat i skolan. De känner sig så stora :-) Men de är mina bebisar, och det ska de vara tills de är 35. MINST!!



Var ska ni stå och sälja grejorna på söndag? Hade varit roligt att veta. Du kan väl skicka ett mail, sms eller svara i min blogg?



Hälsa Emil och pussa lilla Ängla. Barnen skickar pussar och kramar till er.



Kram från



Carina

2008-08-22 @ 22:37:48
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Olle

Tack! Vi har det kanon. Underbart att vara långledig. Var inom H&M för att säga hej med lillflickan och bebisen i eftermiddags, men du var nog ledig.



Hade iofs inte varit nån katastrof om ni i rena farten råkat sälja våra möbler, vi har ändå för mycket skit, men just te-bordet skulle vi nog ha lite nytta av när vi fått ordning på renoveringen om nåt år eller två ;)

2008-08-22 @ 22:46:08
URL: http://cannibal.blogg.se/
Postat av: Linda

(Jag som frågade om namnarmband på inlägget under).

Hur skulle ett sånt se ut? Kan man göra med svart läderband med bricka på? Kommer brickan isåfall att "hänga" eller träs fast på bandet?



Lite roligt eftersom min brors son heter just Aston som du skrivit på smycket här i inlägget och det är ju rätt så ovanligt :-)

2008-08-22 @ 23:29:43
Postat av: Carina Persson

Jaså, det är i Malmö... det var ju synd. Det blir lite långt att åka. Annars hade vi kanske dykt upp och tittat på era grejor. Men jag åker inte så långt med tre huliganer. Ikväll har jag varit så arg på Markus och Linnea för de har betett sig för jävligt, rent ut sagt. Och så nu, när de ligger och sover och är så söta och ser så oskyldiga ut, då får jag världens ångest för att jag skällt på dem. Usch, känner mig hemskt. Men jag kan ju inte låta dem gå i taket med mig. Undrar om det bara är jag som känner så? sitter här nu, vaken, och mår hemskt.



Ha det så bra nu. Och sälj mycket på söndag. Jag skulle också behöva sälja saker. Halva hemmet. Minst.



Kram från Carina, Markus, Emilia och Linnea

2008-08-22 @ 23:32:45
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Sabine

fint!

2008-08-23 @ 09:44:30
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Du gumman, jag tycker så synd om dig med det som hände när du gjorde mitt smycke. Har du andra brickor hemma som du tror att jag skulle gilla, så kan du ta av dem. Kanske i silver. Hör av dig i såfall.



Kram från oss i familjen Sjögren-Persson



PS: Jag har ju glömt att ge dig din födelsedagspresent som barnen köpt åt dig. Du får ha den när vi ses.

2008-08-23 @ 13:19:40
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: sanna

ja jag gör nog så.

Man ska ju ändå bo där i två år :)

då har jag och Jennifer en hel våning själva. för på hennes våning så är de kök, tvättstuga och tv rum sen hennes och ett till. De jag tar då.

Så det blir perfekt då...

2008-08-23 @ 20:54:33
URL: http://sanna88.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej!

Vilka underbara smycken du gör!

Jag satt och sökte på lite hjälp om hur man kommer igång. Perfekt att pyssla med nu när hösten kommer. Hade varit jätte tacksam över lite tips om material och vad man behöver och hur man gör för stansa?

Om du vill bjuda på lite tips såklart :)

Ha det gott!

2008-10-28 @ 15:48:37
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0