sov morgon

Vaknade inte förrän 12:30 idag, men jag hade planerat en skön sovmorgon!
Har haft en förkyldning som legat i kroppen och igår kände jag att den var på väg att sätta sig på mina stämband som de alltid tycks göra på mig.
När man jobbar som sångerska är det katastrof när det händer. I morgon har vi gig och jag vill kunna sjunga bra.
Det har hänt att jag tappat min röst helt och vi varit tvigna att mima vilket suger rätt hårt. Det är ju just sången som är vårt jobb. Men det är tur att det går att lösa såklart, men så trist!
Men idag, efter min sovmorgon känns det som det vänt just i halsen (har tryckt i mig experitox och strepsils), och ingen är gladare än jag. Nu håller jag tummarna för att det inte vänder åt det andra hållet igen.


Kommentarer
Postat av: HeLeNa

Hej Vännen!

Åh, ja vet precis hur du känner dig!

Har själv haft två frustrerande veckor under kollot där min röst bara försvann & ja var Super-Hes, känns så sjukt!

Tänker på dig och hoppas att det "släpper"

Kul att det känns så bra med 2entertain! =)

Ha d bäst!

KraaaMiiiS!

2008-08-15 @ 15:09:52
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: milo

Hoppas halsen håller, din lilla älskling blev kidnappad av mig i torsdags eftermiddag, oj oj vad vi lekte o hade skoj. Gör vad du ska o kom sedan hem, längtar efter dig.

2008-08-15 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0