min lilla svans

Malmö innan jul var absolut en stad med en massa människor!
MAn orkar verkligen inte kolla så noga, speciellt inte med den lilla "svans" jag ahde efter mig.
Dom är så söta Emil & Ängla för dom följer varje steg jag tar i butikerna..
Inte alla som har en egen liten svans :)

Vi hittade en del kläder till RENT och två plagg till mig själv..
En mysig dag..


Idag är det låååång lördag och jag ska jobba.
Nu kommer dom tuffaste dagarna på hela året..
Jag jobbar alla dagar fram till Julafton nu, så det är bara att hålla i hatten när kunderna kommer jagandes :)

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: carina persson

Hej vännen!



Ja, det var verkligen jobbigt med allt folk i Malmö igår. Tänk att vi sprang på varandra bland alla de människorna. Det trodde jag faktiskt inte att vi skulle göra. Ängla är för söt. När jag sa hej till henne igår så såg hon bara blyg ut. Men sen tog hon ett steg fram till mig och avfyrade världens sötaste leende. Hon är så söt.



Emil verkar vara lugnet själv. Han påverkades nog inte särskilt mycket av folket och stressen, va? När jag sa att jag känner mig väldigt stressad så såg han ju bara lugn ut och sa att det är många dagar kvar till jul. Han är rolig han.



Nu får ni ha det så bra och ha en skön och trevlig jul. Barnen skickar pussar och kramar till er.



kram från oss

2008-12-20 @ 13:23:56
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Mo

Zara!!!

Glöm inte köpa Julklapp till mig. Får inte så många i år.



Kram

Morbror

2008-12-20 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0