Se det snöar..

Fantastiskt, det snöar i Skåne :)
Inte för att jag är någon vinter människa, men lite snö till jul är aldrig fel.

Ängla har lagt till med en dunder förkylning med feber.
Så i morgon blir det VAB (vård av sjukt barn) för min del.
Jag själv måste hålla mig frisk eftersom jag åker till Ö-VIK för spelning på fredag.
Bäst jag kan sjunga då!

Annars går väl livet sin gilla gång eller vad man brukar säga.
Jag går upp, klär på mig, jobbar,kommer hem,lagar mat, tittar på tv, lägger mig.
Livet är väl fantastiskt! ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vi har tyvärr ingen snö, jag älskar snö! Hela Sverige verkar ha snö förutom Stockholm.

Hoppas allt är bra och att Ängla kryar på sig!

2008-12-03 @ 22:52:14
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hej vännen!

Vi har snö till å från här :)

Ge Ängla en krya på sig kram från mig, har oxå haft en sån förklning nylingen, inte rolig!

2008-12-03 @ 23:03:39
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0