dagens hjältar

image653

Tänk er det värsta, de skitigaste & äckligaste!
 Tänk er papper, gammal mat, reklam, pommes, leksaker överallt!
 Ja tänk er de värsta!
 Det är eller var nämligen vår bil!
 Mina knän sträckte upp till hakan av all papper som låg på golvet under.
 Men detta är nu ett minne blott tack vare Per & Fredrik!
 När ja kom tillbaka till teatern efter dagens jobb på H&M tog killarna med mig ut till bilen.
 De såg inte längre ut som vår bil, för denna var helt ren.
Ingen skit. Inte ens ett gruskorn så långt ögat kunde nå..
Under deras paus hade dom städat vår bil..
De kallar jag vardagshjältar!

TACK!
 
 image659
 (mina killar!)


Kommentarer
Postat av: Olle

Ja, vi andra låg nästan dubbvikta och garvade när dom kom tillbaka med 37 kr från tomglasen dom pantat och gav Emil 9 rattar från ett mixerbord som låg lösa på olika ställen i bilen.

2008-01-27 @ 20:13:39
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag tror den bilen mår bra nu =)
lite städning gör susen,
man kanske skulle parkera på teatern nu för tiden så "poff" kanske min bil också blir ren :D
Kraam. Hälsa familjen

2008-01-27 @ 20:40:23
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se
Postat av: mamma

ja nu får ni allt skärpa till er...puss

2008-01-27 @ 21:02:11
Postat av: VERONICA

Tur att jag har slutat då! :)

2008-01-27 @ 21:18:02
URL: http://veronicamalmsten.blogg.se
Postat av: milo

Oj vad gulligt av killarna. Då är er bil ingen post, mat, skräp bil mer. Då kanske vinterdäcken eller någon väska får plats i bagaget??? Ha ha, ärligt talat behövdes det städas i er bil. Kanske Emil får 10 minuter över att köra den i snabbtvätten också så får ni ny bil.PS, glöm ej säga till Emil om att planera en kväll i veckan. kramisar milo

2008-01-27 @ 21:19:39
Postat av: Maria

Vad gulligt av dem :)

2008-01-27 @ 22:12:29
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Ronja

De kan få städa min bil också. Har en 2 delad hundbur, ena halvan med 2 fällar och en massa hundhår där Shakira bor, den andra halvan finns det ALLT i. Snöskyffel, låsspray, bogserlina, spårlina och sele, hundpåsar, hundleksaker, hundgodis, koppel, första-hjälpen-kudde, reservdunk, spolarvätska, varningstriangel, säkerhetsväst, startkablar m.m. Startkablarna låg snyggt förpackade i en liten väska förut. Men inte efter att jag behövde använda dem för att komma till gymmet. och då var det bråttom. Sedan blev det aldrig av att plocka in dem igen

2008-01-27 @ 23:37:00
URL: http://www.metrobloggen.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0