nu va de dax!

image643

Efter 4 år kände jag att de var på tiden att lyfta luren till tandläkaren!
Så första veckan i mars ska ja sätta mig i stolen för att bli undersökt..
Å då blir jag 1000:- fattigare.. Men de får de vara värt, man vill ju gärna ha några tänder kvar
i munnen.. Vet inte varför de tagit sån tid, men en stor del är väl pengarna.
Men nu ska ja ta folktandvårdens försäkring.
Man betalar in ca 45:- per månad, å om man får besvär av hål eller ngt annat täcker försäkringen de.
Man behöver alltså inte punga ut med flera tusenlappar..

Jag känner mig nöjd!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

det var ju skitbra med den dör försäkringen. helt klart värt det.
Jag fick ju gå till tandläåkaren 3 ggr nu i januari. Mamma kände tandläkaren så jag behlvde bara betala för en gång, var jätte snällt.
Men bara det gick på 900 spänn..

2008-01-24 @ 13:41:03
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0