tack

Jag har märkt att mitt förra inlägg "ung mamma" väckte reaktioner.. Tack för alla kommentarer, vi alla mammor är fantastiska! Visst e vi! Gamla som unga!

Helgen går i samma tecken som alla andra, i raktet fart :)
Först jobb på H&M, sedan vidare till teatern! Tur man gillar de man gör..

Har precis satt barnen (ja har lånat ett barn till idag, Harriets son Leon) framför tv:n med godis och chips!
Innan dess har dom kivats (mest Ängla) om vilken film dom skulle hyra. Ängla har skrikit som en gris (trött!) för att hon inte fick sätta på filmen innan Leon ätit upp sin mat!
Nu har ja bara en massa disk, tvätt som ska strykas sedan kan ja hoppa in i duschen å sedan bädden :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: milo

Kan ej förstå att du skriver att Ängla skriker och kivas!!!Idag har vi bakat bullar, handlat och tittat på 2 st filmer och Ängla har fått bestämma, hm.Då skriker hon inte. Ja bara skojar Ängla var skit trött när ni hämtade henne, så jag kan förstå vilket humör hon plockade fram när hon kom hem. Jag älksar henne trots hennes humörsvängningar. Var bullarna goda som hon bakat själv.Milo

2008-01-19 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0