I´m a live

Jag lever, jag finns, jag är här för er om undrat!

Jag har bara semester, njuter av solen och semstern.
Nä, sanningen är att jag har avslutat min semster i Karlsborg och åkt till sthlm.
Där bor jag hos min gammelmoster som inte har någon data.
Nu har jag kommit fram till Stina i Norrtälje för rep av de nya låtarna. Gig på lördag.

Min semster i Karlsborg avlutades med uppträde på deras "Allsång". En fantastisk kväll med ca 1500 i publik.
Å jag ska säga er att de verkligen är fantastiskt för att vara i en sån liten kommun!
Underbart med sånna eldsjälar som dragit i gång det.

Dagen efter de blev jag upphämtad av Stina & Jens för bröllopsspelning i Husaby Kyrka, ja det är ARNS trakter. faktiskt var kyrkan med i filmen. Det var en otrlig stämning i kyrkan och jag & Stina sjöng stämsång till några utvalada sarek-låtar. Jensa lirade fint på guran.

Därefter åkte vi upp till STHLM. Där har vi mest badat & solat. Shoppat lite (men inte mkt!).
Igår var vi på Grönan, Lasse Stefanz spelade och jag å Ängla åkte karuseller.

Vi har det toppen! MEN VI SAKNAR EMIL! Puss på dig pappa och prins!

Ni andra: Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hörde Sarek på radio på bussen härom morgonen. Äntligen hörs ni på radio igen! De spelade I natt ska marken skälva. Superbra låt. Tack för den!

2008-07-31 @ 23:39:20
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Emma

Yes you are back....

2008-08-04 @ 11:34:39
Postat av: Eva-Marie

Visste väl att du inte skulle kunna låta bli att sjung en trudelutt! KRAM

2008-08-06 @ 19:34:12
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0