allsång

I går kväll efter jobbet gick jag,M & Ängla ner till Tivoliparken.
Ja de var väl typ 5000 till där!
Radio Kristianstad körde sin årliga allsång och det helt gratis,å alla vet vi väl att grattis är gott :)
Anledningen till att jag gick dit var för att Caracola skulle uppträda. 
Har en liten tjej här hemma som gärna & ofta sjunger "jua dibopa nan jäo, jäo,smiling in löv får ju"
Uppe på mina axlar sjöng hon nästan högre än tjejerna i Caracola :)
En bonus var att min svärfar Lasse även uppträdde, han e grym!
För övrigt var idol-Ola där och lille Frans..

  
Gullungen som har anammat den nya trenden med byxdress :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad söt hon är! (A)

2008-06-04 @ 22:40:37
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0