beställningar bl.a

 


Ängla har under natten utvecklat ett antal fler prickar, stackare.
Men eftersom hon fått travigyl har hon faktiskt sovit som en stock hela natten.
Jag har pudrat henne som en liten kaka med potatismjöl då & då :)
Nu kollar hon in Tarzan, men jag hör "klacksko ljud" så hon leker nog oxå :)


Paula och hennes cowboys klarades ypperligt bra! Vi är djupt impade...
Det var en mysig kväll med bullar, cola, sol & bra musik.


Jag borde städa! Här ser ut som kriget. Men jag vill & orkar inte. Fasiken, jag gör ju inget annat.
Har tappat lusten!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Skönt att hon sovit ! Vi hade även kylbalsam på Novas koppor, det underlättade med ... jag vet inte om det e lättare eller svårare att ha ett större barn som har, Nova e ju 2 och det var ordentligt jobbigt för henne !

2008-06-27 @ 12:37:42
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: Nathalieviktoriasmode

jag fick nämligen ett mail av dom där det stog att den var slut i lager :( men dom kanske har fått in nya? vi får hoppas på det! annars tycker jag också att dom ska ta bort det för jag hade liksom du letat som en tok efter den parfymen. Ett tips är att parfymen finns på ebay :)

2008-06-27 @ 13:12:06
URL: http://nathalieviktoriasmode.blogg.se/
Postat av: Sara Gbg

hej, måste bara fråga vart du köper dina delar ifrån? hjärtana b.la..

Kram kram Sara

2008-07-03 @ 16:23:34
Postat av: Cecilia

Hej hej!

jag hittade ju dina fina smycken på sannas blogg och undrar lite då hur mycket de kostar de fina halsbanden med insristade(?) namn eller bokstäver? Det som är på den högra bilden är verkligen jättefint och skulle vilja ha med: C&F i ett hjärta. vad skulle priset bli?

Cecilia

2008-07-06 @ 14:03:42
URL: http://cilian.webblogg.se/
Postat av: Stepha-Nie

Jag undrar hur mycket du tar för ett halsband.. Skulle villja ge ett till min mamma. Och jag är lite dålig på att göra saker själv hehe,

Ha det fint Stepha-nie

2008-08-10 @ 00:40:36
URL: http://dencezazoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0