brunis

Har precis kommit hem från Torsebrobadet som är ett badställe med bassänger. Perfekt när man har barn.
Dom reder sig själva i barnpolen (självklart med ett vakande öga) medan man själv sitter i solen på gräset bredvid.
Tänk vilken sommar det är nu! Hoppas den håller i sig länge..
Har nog aldrig fått sån färg som jag har nu. Eftersom jag är blond brukar de bara bli en fisig färg, men inte i år :)
Å ja, jag smörjer in mig jämt, är noga med sånt.
Nu ska jag lägga mig på magen en stund i trädgården, för ryggen är inte så där jätte brun!

Sedan blir det glass på glassbåten i Åhus :)

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Åh, vad mysigt. Ni kan kanske komma hit en dag nu i sommar. Vi har ju ett friluftsbad här också som är jättefint. Det ligger precis bakom mitt hus. Tre bassänger och stora gräsmattor. Jag kommer att vara där mycket med barnen i sommar. De har sommarlov nu, alla tre. Sen börjar ju flickorna också skolan i augusti. Barnen blir glada om ni följer med till badet någon dag. De vill gärna ha annat sällskap än bara sin trista mamma. Badet öppnar på onsdag.



Hälsa Emil och Ängla.



Kram från Carina och barnen



PS: Skulle du vilja göra ett halsband till mig näör du får tid över? Som det du gjorde till din mamma när hon fyllde år fast med mina tre barns namn? Då skulle jag bli superglad.

2008-06-08 @ 15:34:28
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Maria

Själv blir jag alltid röd. Du ska se hur jag ser ut efetr mitt linne nu. me tanke att vi är ute en hel del på mitt jobb så är man ju en del i solen

2008-06-08 @ 17:36:27
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag vill oxå köpa glass där ,världens godaste...puss

2008-06-08 @ 18:28:39
URL: http://cryyourtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0