stolt mamma


Stolt mamma är bara förnamnet till vad jag är. Löjligt hur mycket man känner för ditt barn.
Många gånger får man bita sig i tungan för att man inte ska prata om allt roligt & fint ens barn har gjort hela tiden.
Men de tillhör väl föräldrarollen tror jag. Man ska vara glad att man känner så.
Vad hade jag gjort utan min lilla solstråle, tur att hon kom till världen.
Det var verkligen meningen. Inte ens 2 månader hade vi varit tillsammans jag & Emil när Ängla blev till.
Aldrig har jag varit så säker på något som att barnet skulle vara välkommet. Det skulle vara ett äkta kärleksbarn oavsätt vad som skulle hända oss. För det var vad vi var jag och Emil, så kära!
Självklart var de många som tyckte att barnet inte skulle behållas, men jag är så glad att vi inte lyssnade.
Idag tror jag alla de personer är  glada att just Ängla finns hos oss. Hon är en äkta lyckospridare.
5 år (4 år sedan ängla kom) senare är vi lika kära och en trygg liten familj som jag älskar mest över allt!



Kommentarer
Postat av: mio

Även fast jag och Emelies pappa gick isär när hon var två år så är hon också ett kärleksbarn och det tror jag känns bra för henne att veta också.

Du och Emil passar jättebra ihop och Ängla är jättesöt!

2008-06-28 @ 20:19:29
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: mio

Glömde skriva att hon har ju det från er

2008-06-28 @ 20:21:58
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Anonym

Vars är alla berlocker/tags som du stansar på köpta?

2008-06-28 @ 22:12:27
Postat av: zara

jag köper lite varstans. Ibland från befintliga örhängen eller halsband som jag sedan tar i sär. En del beställer jag från frokenenvis.se

man tagare vad som faller en in å testar. Allt material funkar inte att stansa på. Hårt underlägg är det viktigaste.

2008-06-28 @ 22:35:53
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Jossan

Man e stolt som tuppen för sitt barn minst sagt !



Novas biologiska pappa o jag separerade ju nästan på en gång efter Nova kommit och jag träffade Joel då hon var knappt 8 månader ! Jag ser det positiva i det att nu har hon två manliga vuxna i sitt liv som älskar henne högt !

Jag var jätterädd ett tag för hur allt skulle bli utan den där kärnfamiljen som alla pratar om, och det har blivit bättre än både den kärnfamiljen och många andra !

Att man har varit tillsammans kort tid behöver inte betyda något alls ! Inget säger att ett längre förhållande håller ! Joel och jag har aldrig varit tillsammans utan barn, och vi har det hur fint som helst ! Man ska inte se barn som ett hinder utan som något som ger otroligt mkt kärlek !



2008-06-29 @ 06:40:21
URL: http://www.josefina82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0